Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kul annons....


Axelman

Rekommendera Poster

Citat:

Bilar hämtas på blats bra petalt kontant

 

Insänd av xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx den 29 mars 2004 klockan 23:38.

 

Bilar köpes oavsett märke och mil

*taxi bilar

*brivata lågnmilare

*företags bilar

*buss och skåpp bilar

*even köpes husvangnar

*något def eller rost ej hinder

*bra pris=snabb affär kontant

 

Känns väldigt seriöst, eller.....?! (w00t) (w00t) (w00t)

Här är LÄNKEN

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ni aldrig ens funderat på att det kan vara en immigrant (det finns hundratals tusen nu) som kanske inte fixar att skriva svenska så bra. Hur är det med eran egen spanska stavning till exempel - eller engelska för den delen :lol: Affären kan vara hur seriös som helst. Jag har köpt grejer på IKEA och vad jag vet är Ingvar Kamprad i det närmaste oförmögen att skriva läsligt (dyslexi). Expand your minds, citisens!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Expand your minds, citisens!

Jag håller på, kära mjg!! Får nästan specialbeställa huvudbonader på grund av min svällande skallbas! ( Faktiskt sant!)

 

Att jag visar annonsen betyder inte att jag anser att DEN SOM SKREV DEN är mindre seriös, intellektuell, socialt anpassad el dyl. Som gammal numer fd företagare vill jag framhålla vikten av att ha en ordentlig anons! Man får bara en chans att göra det första intrycket!

 

Benny Andersson kan för övrigt fortfarande inte noter........ (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok...

 

Det där med noter. Nästan ingen stor kompositör inom populärmusiken kan/kunde noter. Lennon. McCartney, t.ex. Och än av våra största skådisar - Stellan Skarsgård - har aldrig satt sin fot på någon dramatisk/skådis/teater-utbildning :lol: Autodidakt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har öppnat ett nytt fik hemmavid nu och menyerna är felstavade till den graden att man nästan skrattar lite granna.

 

Men fikat är lika gott för de!!! Mums :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började min företagarbana genom att sälja prylar som var helt nya på marknaden för 10 år sedan. Den första brochyren missade korrekturläsning och liknade XXX... Många goda skratt och pikar blev det men idag är man världsledande..... :blink: (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är viktigt med korrekturläsning men tråkigt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst kan det bli rackarns kul !

 

En äldre herre kommer in på Pizzerian här i byn där frun till ägaren av butiken står och karvar kött

från en "snurrande pinne". han säger..

-Jaha, ärä full rulle ? (dalmål)

-Nee, de e kebabrulle (invandrasvenska)

(w00t)

 

Ps kan lite noter - skriver halvtaskiga låtar ..nu fattar jag !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grannen till vår sommarstuga är bonde. En dag ringer telefonen från en man som bor i en gård längre bort och som inte är svensk till urprunget och undrar om han kan komma för det är lite panik. Jodå. Ditkommen och när han stiger ur bilen kommer mannen skyndande fram och Bengt slänger ur sig som hälsningsfras:

-Är det här det är kris....

-Inte kris! Kalv!!

 

(w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där med noter. Nästan ingen stor kompositör inom populärmusiken kan/kunde noter. Lennon. McCartney, t.ex. Och än av våra största skådisar - Stellan Skarsgård - har aldrig satt sin fot på någon dramatisk/skådis/teater-utbildning  :lol: Autodidakt!

Kan inge noter jag heller!! (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kanske skulle ge sig in i musikbranchen lade av när man skulle lära sig noter :eeeh: bara trist Nissen/Tissey nya låtskrivarparet kolla listorna snart kommer vi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[...] Hur är det med eran egen spanska stavning till exempel - eller engelska för den delen  [...] Expand your minds, citisens!

Ironiskt nog stavas det inte "citisens". :lol:

Men ja, jag håller med dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anders Lundberg

Jag får säga att jag är förvånad att det var oseriös på det viset du menade, Axelman. Jag trodde det var på grund av själva innehållet. Typ som att säga "begagnade cyklar köpes kontant till mycket bra pris, no questions asked", eller så ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får säga att jag är förvånad att det var oseriös på det viset du menade, Axelman. Jag trodde det var på grund av själva innehållet. Typ som att säga "begagnade cyklar köpes kontant till mycket bra pris, no questions asked", eller så ;)

Det ser ju onekligen lite lattjo ut..... Jag ifrågasätter inte på något sätt ärligheten hos den som står bakom.

Men det ser ju lagom ballt ut att missa så grovt i en anons....

 

"Akktåriserad återförrsäljare sälljär Rålls Råjjs"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...