Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bildreportage ifrån Cebit


bjornstrom

Rekommendera Poster

Jag har tagit en massa bilder ifrån Cebit när jag var där i förra veckan, bland annat följande grejer:

 

024.jpg

G5 kopia

 

068.jpg

Nya SonyEricsson S700

 

081.jpg

Kinesiskt tangentbord på iBook

 

088.jpg

Powerbook 17" vann designpris av tyska IF

 

Om det är ok med forumledningen så lägger jag upp en länk senare ikväll. Annars får ni hålla till godo med ovanstående bilder!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur tusan ändrar men redan gjorda inlägg? Jag ville ta bort ovanstående men det går inte!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy vad g5-kopian såg äcklig ut.

Jag håller med dig.

Saknar ord... Ful helt enkelt, ser plottrig ut!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur tusan ändrar men redan gjorda inlägg? Jag ville ta bort ovanstående men det går inte!

Tyvärr är du nog inte administratör här. ;)

 

Man kan ändra inläggen de första minuterna efter att man skickat dem. Varför vill du ta bort det?

Jag fick ett ICQ av en snubbe som berättade att man inte får länka om man själv skapar inlägget. Men om någon av er andra skriver om exakt samma sak är det ok. Så jag vill ta bort hela tråden för att jag ska slippa bli bannad igen (har varit avstängd sedan i februari av ungefär samma skäl).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur tusan ändrar men redan gjorda inlägg? Jag ville ta bort ovanstående men det går inte!

Tyvärr är du nog inte administratör här. ;)

 

Man kan ändra inläggen de första minuterna efter att man skickat dem. Varför vill du ta bort det?

Jag fick ett ICQ av en snubbe som berättade att man inte får länka om man själv skapar inlägget. Men om någon av er andra skriver om exakt samma sak är det ok. Så jag vill ta bort hela tråden för att jag ska slippa bli bannad igen (har varit avstängd sedan i februari av ungefär samma skäl).

Jag antar att du menar att du som är administratör på ett annat forum inte får länka här!?

 

Oroa dig inte.. det här var väl harmlöst. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bannad för en sån skitsak? Gawd..

Nja, det var väl en sanning med modifikation.

 

Tycker att rätt ska vara rätt. Nils var enligt min mening en mycket vidsynt och generös person under de år han verkade här. Det hela handlade om en tidsbegränsad avstängning pga av ett klart regelbrott. Avstängningen skedde först efter att vedebörande blivit varnad innan.

 

Enligt Nils själv så har han aldrig "Bannat" någon person någonsin.

 

Nils svaromål finns att läsa ord för ord i ett grannfora om nu någon är intresserad av vad som faktiskt hände.

 

Vänliga Hälsningar

jojjo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nils svaromål finns att läsa ord för ord i ett grannfora om nu någon är intresserad av vad som faktiskt hände.

Visst. Har du någon länk?

Hejsan!

 

Kolla i ditt PM!

 

Vänliga Hälsningar

jojjo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen!

 

Vill bara göra ett förtydligande, jag har absolut inget emot eller otalt med Björnström. Vill bara säga det utifall att någon undrar över mitt inlägg. Han har gjort mycket bra saker vilket jag tycker att Nils också har gjort.

 

Vill bara att saker ska gå juste till helt enkelt. :)

 

Vänliga Hälsningar

jojjo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste vara skitjobbig att skriva på det kinesiska tangentbordet!!!

 

Varje tangent har femtielva alternativ... Hur står dom ut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gör de när de ska skicka ett sms?

 

Skriver stavelser och sen kommer det tecken. Nu är använder ju japanerna bara 1945 kinesiska tecken officiellt, men det borde vara i princip samma i Kina. Funkar utmärkt på min japanska Mitsubishi-mobbe ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...