Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vinna på en tävling?


hampe

Rekommendera Poster

hade varit ute och handlat en ny elektrisk wok och en fritös, och precis när jag kom in genom dörren så ringer telefonen...

Hej det är ifrån ATG, vi har sett att ni är med och tävlar i spelet TVILLING "det högsta oddset", och vi skulle vilja ställa ett par frågor, går det bra?

......Eehh!, ja det går väl bra sa jag! (nu i hettans stund, så kommer jag inte ihåg vad dom frågade om!)

Och så ställde dom 3 st frågor, och jag svarade.

.....Gratulerar, ni har just vunnit en ny mobiltelefon, Sony Ericsson Z600.

 

Jag har inte den blekaste aning om vad det är för en mobiltelefon, är det någon som vet?

 

PS. Det högsta tvillingoddset blev 347 gånger pengarna, och jag hade 19 gånger pengarna på det!

 

Feathersmannen :P:lol::D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den är sjukt eftertraktad nästan. Kostar aldrig mindre än 3000 kr. SE har haft enorma problem med att tillgodose marknaden med tillräckligt många mobiler av den modellen.

Det är en mobbe av clamshell-modell, mycket snygg. Funderar själv på densamma faktiskt.

 

Grattis! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis Hampe! Fin telefon också, maken bytte nyss upp sig från en T610 till en Z600 och är gruvligt nöjd. Dessutom köpte han en snygg "väska" på Clas Ohlsson (Samsonite) som inte väger någonting alls för att kunna bära med sig telefonen i bältet. Enda han inte gillar var att telefonen han fick var röd, men man kan byta plåtarna på både fram och baksida. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis.  :D  :D  :D

Tack för alla svar som jag fick!!!!!

Det verkar ju vara en "riktigt" bra telefon ju!!!

 

 

PS. Jag skall bli intervjuad av ATG också,

då kommer dom säkert att fråga hur jag tar ut mina "system"

vad skall man säga till dom? :P:D:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PS. Jag skall bli intervjuad av ATG också,

då kommer dom säkert att fråga hur jag tar ut mina "system"

vad skall man säga till dom? :P  :D  :lol:

Du kan ju säja att du använder dina trollkunskaper som du lärde dej av en trollkarl i Uganda ;)

 

PS. Grattis föresten DS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PS. Jag skall bli intervjuad av ATG också,

då kommer dom säkert att fråga hur jag tar ut mina "system"

vad skall man säga till dom? :P  :D  :lol:

Du får väl säga att du är en "Horse Whisperer" eller att en indian tipsade dig. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu låter jag väl väldigt negativ men jag hade själv en Z600 när den kom får väl säga såhär i efterhand att den är för tjock ;) Och idag är den väl inte ens "het" längre men helt klart en duglig telefon.

 

Jag vann en konstig minimobil från koreanska VK förra året ;) Inget att ha men fick ju 3000kr för den ialla fall hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu låter jag väl väldigt negativ men jag hade själv en Z600 när den kom får väl säga såhär i efterhand att den är för tjock ;) Och idag är den väl inte ens "het" längre men helt klart en duglig telefon.

 

Jag vann en konstig minimobil från koreanska VK förra året ;) Inget att ha men fick ju 3000kr för den ialla fall hehe.

Hejsan.

 

är Sony Erikcsson Z600 macvänlig av sig. Gär den att styra, jag tänker bl.a på kalender ,telefonnummer m.m

Vilka funktioner i MacOsX (panter) har jag till nytta när jag ska använda denna mobil?

 

:blink::P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...