Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Officiell tråd för Macworld Expo 2009


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

Nu är det däremot slut.

Skulle dock inte förvåna mig ett dugg om minin också fick en tyst uppdatering. De kan ju inte sälja en så gammal produkt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 267
  • Created
  • Senaste svar

Alltid samma visa, folk blir besvikna för det inte kommer det som de vill ha. Lär er, så här har det varit i flera år nu med avsaknaden av roliga produkter. Sedan bara för att det inte presenterades någon ny produkt som ni ville ha nu så kan det mycket möjligt läggas ut en ny mini på Apple store när den öppnar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför är de en gammal gubbe där å sjunger för?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Höga krav? Möjligt men det är ju Apple som satt upp dom själva med föregående keynotes. Det vi är vana vid är inte 1timme+ om iWork/iLife och lite om iTunes och en avslutning med Tony Bennet. Glömde, en MBP som egentligen redan släppts bara att den nu blev 17" också. Ingenting nytt egentligen...ingen mini, ingen pro, ingen iMac ingenting. Höga förväntingar? Nej. Vi vill bara ha vad vi är vana vid att se från företaget som vi älskar. Men det älskar nog inte oss längre. Som dom säger på nätet, epic fail.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

It’s Tony Bennett, sliding onto stage with a floating platform, singing “The Best is Yet To Come

 

kan bli nå mera! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Starting today, 8 million (of 10 million) songs are now DRM free. By the end of Q1 2009, all 10 million songs in iTunes will be DRM free."

 

 

- Det var väl det enda spännande på hela KeyNoten...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

It’s Tony Bennett, sliding onto stage with a floating platform, singing “The Best is Yet To Come.”

Vilket betyder att det kommer mer :) eller..hoppas hoppas...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frånvaron av minin kanske beror på att man har nåt speciellt på gång där. Kanske ett helt nytt format?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

observera låtnamnet på den första låten den där Tony sjöng!! :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

It's Tony Bennett, sliding onto stage with a floating platform, singing "The Best is Yet To Come."

Vilket betyder att det kommer mer :) eller..hoppas hoppas...

 

Hoppas kan man ju alltid göra ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Herregud vilka krav folk har!

Förstår att apple lägger ner dessa expon då det i princip är omöjligt att leverera något som lever upp till förväntningara. Helt rätt av dem tycker jag.

 

Att de sedan har mage att ta betalt för det de tillverkat.. hm.. :huh:

 

Var glada åt de nyheter som kommer istället.

 

Om man avviker från en trend man själv har etablerat så blir det ju så! Det är ju inte vårt fel att Apple svajjar i produktlanseringen.......... Tycker du att man ska jubla över en ny version av iLife...? Eller över en 17" MacBook Pro? Möjligen över MBPron, men det är ju mer än omskakning av existerande teknik parat med ett nytt batteri. Är ett nytt batteri det enda i hårdvaruväg de har att komma med........? :armskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst stämmer det att Apple har haft keynotes där det varit mer spännande produkter som lanserats. Även om jag inte använder allt som presenterades idag, så är det ju inga dåliga saker, dom fyller säkert sin funktion väl.

 

Men personligen så tycker jag att det är bättre att de gör så här, än släpper halvfärdiga produkter bara för att hålla "massan" igång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Speedbumps presenteras ju nästan aldrig på Keynotes. Att de skulle byta design på iMac eller Mac Pro har väl ändå ingenting pekat mot? De kommer nog en uppdatering under första kvartalet skulle jag tro. Men det beror såklart helt på hur det går med nästa generation processorer från Intel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Från U2 till Tony Bennet! Är detta ett tecken på att Apple går utför?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltid samma visa, folk blir besvikna för det inte kommer det som de vill ha. Lär er, så här har det varit i flera år nu med avsaknaden av roliga produkter. Sedan bara för att det inte presenterades någon ny produkt som ni ville ha nu så kan det mycket möjligt läggas ut en ny mini på Apple store när den öppnar :)

 

 

det är väl smart av apple att sluta visa upp sig på mässor nu då. de har ju inte kunnat leverera ordentligt de senaste gångerna. bättre att de kallar till presskonferens när de har en färdig produkt att visa istället......hoppas det inte blir för sällan bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

It’s Tony Bennett, sliding onto stage with a floating platform, singing “The Best is Yet To Come.”

Vilket betyder att det kommer mer :) eller..hoppas hoppas...

Lugn bara, det kommer mer... inte just den här gången dock. Men snart, eller kanske åtminstone nästan snart så kommer det massor av spännande prylar, presenterade på ett Apple Event nånstans långt bort från dig.

 

RYkten talar redan om kommande nya Mac mini, en ny MacBook och varför inte en iPhone nano... :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte skulle jag kalla det för att "gå utför"..;) Kanske mer sofistikerat..:) Kanske blir en fin jubileums Mac under året. Usch, nej, jag ska inte spä på ryktena. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Småtråkigt och tryggt - visst. Helt ok ur min användarsynpunkt då jag i vardagen är nöjd med det jag har, men jag kan inte låta bli att tycka synd om Phil Schiller. Man har verkligen gjort honom en otjänst som frontman för detta event. Syftet var ju att ta fokus från Steve Jobs men istället har man genom detta gjort tvärtom - visat avsaknade av honom genom ett beiget evenemang. Hur tänkte man egentligen? Eller visar det bara att företaget är ohälsosamt fixerat vid Steve? Att de andra blir paralyserade när det ska stega upp på scenen utan honom? Hur som... inget vidare kul för en kompetent man som Phil. Ha är värd bättre än denna klagokör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var ju ändå ganska förväntade uppdateringar.

Det jag tycker är riktigt konstigt hur de fortfarande kan sälja minin som inte är uppdaterad sedan aug 07 med samma delar till samma pris. Fortfarande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...