Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

DVD-R billigare än DVD+R? eller...


FixarFrazze

Rekommendera Poster

FixarFrazze

Såg att tricom.se hade 10st DVD-R (4x) skivor för 99kr, och att pcsuperstore sålde DVD-R 25 pack (4x) för 249 kr. Finns det någon butik (i stockholm) som har lika billiga eller billigare DVD+R skivor? (isåfall hur är kvaliten?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Clas Ohlson säljer DVD-R och DVD+R för samma pris. Tror det var 19kr/st dom tog.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst iMatte

Jag köpte "noname" 2x dvd-r i toppack för 125:- i förra veckan. Kvaliteten vet jag inget om, men att bränna gick bra. I går köpte jag Verbatim 4x dvd-r för 18:- styck. Enligt reklamen har de nån sorts rep-skydd.

99 spänn låter ruskigt billigt för en tiopack. Kolla brännhastigheten bara, så det inte är 1x... (om du har en snabbare brännare än så vill säga.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FixarFrazze

"toppack" innebär hur många? Det är 4x-skivor både på tricom och pcsuperstore, precis som jag skrev... ingen som vet var man hittar DVD+R för runt 10an styck...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kör med "clas" traxdata dvd+r 25 för 399:- (16 kr st) de billigaste i den här stan iaf, går ju att hitta billiga på nätet men då saknas ofta frakt o moms på priset så då blir det billigare att köpa dyrt lokalt istället :)

 

Traxdata är helt ok, dom var ju bland dom första att pumpa ut billiga cd-r skivor när det blev modernt o dom fungerade också allatiders.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tricom kränger Princo. Många har klagat på kvaliteen, inga problem för mig dock (4X)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...