Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Återställ till fabriksläge


Gäst

Rekommendera Poster

antar att du kan skapa ett nytt konto och radera det gamla....borde ge dig "standardinställningar"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst WhySoSerious

Bäst är väl just att radera och installera om och avbryta var man skriver in info om sig själv, annars finns ju informationen du sparat på datorn kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bäst är väl just att radera och installera om och avbryta var man skriver in info om sig själv, annars finns ju informationen du sparat på datorn kvar.

 

Ge mig en noob beskrivning stegvis;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst WhySoSerious

1: kör in installations-cd:n

2: installera (välj radera hårddisken)

3: när installationen är klar får du upp en ruta där du anger information om dig själv, bara stäng av datorn här så kommer den upp nästa gång du startar.

 

Jag antar du ska sälja datorn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1: kör in installations-cd:n

2: installera (välj radera hårddisken)

3: när installationen är klar får du upp en ruta där du anger information om dig själv, bara stäng av datorn här så kommer den upp nästa gång du startar.

 

Jag antar du ska sälja datorn?

 

 

finns ingen läsare på MBA...det är nackdelen med den modellen, och ingen Firewire

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst WhySoSerious
finns ingen läsare på MBA...det är nackdelen med den modellen, och ingen Firewire

 

Jaha hade/har han en macbook air, missade jag helt. USB-minne? :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur fungerar det att koppla USB <>USB till Mac Minin som du tycks ha.

Går nog inte, skulle varit firewire. Tror du får skaffa en extern DVD.läsare och installera via den

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst WhySoSerious

http://prisjakt.nu/kategori.php?k=v694&amp...kt_pris_inkmoms

 

Från 500:-

 

Du kan du faktiskt köpa en extern läsare från el-giganten och när du är klar använda din "30-dagars-öppet-köp" (bara se till så allt är i samma skick som när du köpte) inte så trevligt för butiken och vid närmare tanke är det rätt fult gjort. :stjarnsmall:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett är ju om du en extern USB-disk,samt om din Mac Mini är en Intel, samt att du har en fristående version av Leopard, att via Mac Mini installera Leopard på den externa.

 

Sedan ansluta den externa till MBA, och starta upp från den externa, och köra Skivverktyg och radera disken i MBA, och därefter klona över Leoparden till MBA...krångligt javisst, du har ju valt en avig datormodell

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...