Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Unreal Tournament


.mp3

Rekommendera Poster

Hej har börjat spela unreal tournament, men när man startar spelet startar en "intro" film, kan man lyckas med att fixa så att den filmen inte spelas upp, startar UT snabbare då? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppdatera till senaste versionen så löser det sig

www.unrealtournament.com bör du hitta den på, samt att om du uppdaterar så slipper du ha cdn i medans du spelar. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet att man kan trycka .esc så stoppar den, men vad jag menar är att hur tar man bort den filmen (filen) helt så den inte börjar speal upp varje gång man startar UT. Det är min fråga!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet att man kan trycka .esc så stoppar den, men vad jag menar är att hur tar man bort den filmen (filen) helt så den inte börjar speal upp varje gång man startar UT. Det är min fråga!

UT laddar nog inte snabbare för det tyvärr, men något direkt svar kan jag inte ge dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet att man kan trycka .esc så stoppar den, men vad jag menar är att hur tar man bort den filmen (filen) helt så den inte börjar speal upp varje gång man startar UT. Det är min fråga!

Läs i *ini filerna och sök på "startup movie" eller liknande, sen tar du bort den raden. Men uppdatera i allafall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...