Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Temp mätare i menyn?

drpepper

Recommended Posts

Hej

Satt å kollade på skärmdumpar, å la märke till att många hade cpu temp i övre listen. Undrar vad det är för program och även så blev jag fundersam på en svensk flagga som det står pro under vad det programet gör?

MVH

Henrik

Sådärja.. tack för tipset.. :ThumbsUp:

tjusigt! iStats menus kalender är mycket bättre än apples med, ett litet tips.

Men att ha kvar Sverige PRO flaggan har jag dock aldrig förstått mig på, byter ni tangentbordslayout så ofta? :)

Men att ha kvar Sverige PRO flaggan har jag dock aldrig förstått mig på, byter ni tangentbordslayout så ofta? :)

Det är väl en vanesak med datumet, men jag testar lite. Svenska flaggan (Pro) har jag för att jag tycker det är snyggt. Låter professionellt på nåt sätt.. :P

Du kan ju alltid flytta ut datumet längst ut, och ändra hur den ska se ut. Men det jag gillar mest är kalendern som visar sig när man klickar på den. :)

Så här ser min bar ut:

post-19051-1229539128_thumb.png

Usch, hatar ha massa saker i menyn. Får hemska windows 95 vibbar. Har alltid tagit bort/dolt allt på mina windowsdatorer. Ska sannerligen inte börja med det på mac.

Snabbåtkomst till teckenpalett...

Lånar tråden,

Hur får jag datum att visas? Jo jag har "Visa datum och tid i menyraden" markerad...

post-12577-1229592434.png

post-12577-1229592453_thumb.png

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...