Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Tillförlitligt att köpa iPhone på nätet?

Anne

Recommended Posts

Hittade en annons på eniro där en person säljer olåsta Iphones från Australien för 350 dollar + frakt 50 dollar.

Det är en 3 G på 8 gb. Ställde frågan om den var på svenska och om jag kunde använda mitt privata abonnemang. Har själv qomvic. Fick inte något svar på dessa. Någon som hört talas om likvärdig säljare tidigare och någon om australiska Iphones?

Hittade en annons på eniro där en person säljer olåsta Iphones från Australien för 350 dollar + frakt 50 dollar.

Det är en 3 G på 8 gb. Ställde frågan om den var på svenska och om jag kunde använda mitt privata abonnemang. Har själv qomvic. Fick inte något svar på dessa. Någon som hört talas om likvärdig säljare tidigare och någon om australiska Iphones?

Alla iPhones går att ställa om till svenska men de är låsta i AUS.

iPhone i Australien är låsta.

http://support.apple.com/kb/HT1937

NEJ, jag skulle aldrig våga köpa iPhone av någon på nätet.... Alldeles för mycket pengar att bara bli lurad på

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...