Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Sim City för iPhone nu i appstore

slowmove

Recommended Posts

Tydligen finns det en internationell version och en (US?) version, testa med "fel" länk först och den funka inte, jag undrar vad som skiljer de två, kanske är den internationella mer lokaliserad.

jag hoppas jag inte slösat bort 75kr nu

nån som vet hur man zoomar ut med flerfingergester, kan bara "knipa" för att zooma in, ut funkar inte för mig

nån som vet hur man zoomar ut med flerfingergester, kan bara "knipa" för att zooma in, ut funkar inte för mig

hur är det annars? ska jag köpa?

Tydligen finns det en internationell version och en (US?) version, testa med "fel" länk först och den funka inte, jag undrar vad som skiljer de två, kanske är den internationella mer lokaliserad.

jag hoppas jag inte slösat bort 75kr nu

Tror jag läste att de har de olika lokaliserad så vi kanske har en engelsk version?!

De som köpte i kina kunde nämligen inte få den på engelska...

hur är det annars? ska jag köpa?

jodå det funkar bra :)

kom på knepet för att zooma, tydligen måste man hålla fingrarna på samma höjd för att det ska fungera bättre (dvs horisontellt)

jag behöver hjälp...jag får inget att bli powered, jag har kolkraftverk och drar ledningarna så att de går på vattentornet och vattenpumpstationen men det vill ändå inte bli powered, varför? vad gör jag för fel?

jag behöver hjälp...jag får inget att bli powered, jag har kolkraftverk och drar ledningarna så att de går på vattentornet och vattenpumpstationen men det vill ändå inte bli powered, varför? vad gör jag för fel?

det är väl inte så att spelet är pausat?

det är väl inte så att spelet är pausat?

jo så kan det vara, för jag har aldrig ryckt på någon playknapp :P

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...