Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Var hittar man tomma ikoner så man kan göra luckor

magsta

Recommended Posts

jag har sett att det finns "tomma" ikoner. så det blir mellanrum i menyerna om man vill ha det.

sen underar jag om någon har några stilrena ikoner till SMS MMS MAIL IPOD TELEFON som pasar bra ihop?

Jag kan inte hitta tomma ikoner på min iPhone. Kan du skicka en skärmdump från din iPone? Det förklarar lite mer.

jag har inte det själv. men jag har sett bilder på folk som haft det. så jag undrar vad det heter

Inte för att jag förstår varken vad eller hur du menar, men har du ingen skärmdump på det. Vart skulle dessa mellanrum vara?

post-19142-1229512155_thumb.png

ja du skulle tex skulle ha en hel tom rad med ikoner där i mitten.

typ att du har fyra ikoner längst upp. sen två tomma rader. sen en rad med ikoner igen.

men man kan väll inte lägga mellanrum på ikonerna bara för att man har ett annat tema?

jag har sett någonstans här på forumet förr att det var en som tipsade om "blanka" ikoner så att det såg ut som att det var mellanrum.

post-38229-1229522327_thumb.png

Har sk tomma ikoner. Vet inte hur jag fick dem men de hängde väl med när man laddade ner ngt :) Om jag raderar de så kommer de tillbaka så fort jag laddar ner ngt igen, oavsett varifrån, ganska jobbigt endå när man råkar trycka på en och så kopplar safari upp sig på nån skum sida ;) Vet inte hur man blir av med de heller, förutom återställning då :D

• 3 weeks later...
magsta ladda ner iBlank från Cydia

så kan du skapa blanka ikoner

Tackar ska kolla upp det!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...