Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Sony Vegas för Mac

mortendaag

Recommended Posts

Hej!

Är tämligen ny macanvändare och behöver lite hjälp.

Skulle verkligen, verkligen behöva ha Sony Vegas till min Mac, har hört om Crossover och kan mycket väl tänka mig att betala för det om det skulle fungera att köra Sony Vegas på min mac eller om det fins några andra förslag på hur man kan fixa det...

Tacksam för svar, helst tämligen enkla förklaringar.

Har senaste IMacen.

/Mårten

Du kan ju alltid använda iMovie eller installera windows via bootcamp. Sök och du kommer finna :) kan tyvär inte hjälpa dig mer eftersom jag inte själv är så insatt i ämnet.

Välkommen till forumet :geros:

Problemet är att vi är tre stycken som klipper tillsammans å jag är de enda som sitter på mac så jag behöver verklligen just vegas Video! Nån mer som har nåtförslag?

Jo det är väl sista utvägen antar jag... hade ju varit sjysst om de funkat med crossover men det verkar inte som om nån har så bra koll på de där... tack ändå!

Ja faktiskt... har inte lyckats nässla mej in i Final Cut men egas är ju mycke goare än Premiere!

En av de saker som Parallels har tagit upp som "skryt" i deras virtualiseringsmjukvara, det är att Vegas går att köra i fönster direkt på Mac-skrivbordet. Så kolla in det, vet ja :)

http://www.parallels.com/

En av de saker som Parallels har tagit upp som "skryt" i deras virtualiseringsmjukvara, det är att Vegas går att köra i fönster direkt på Mac-skrivbordet. Så kolla in det, vet ja :)

http://www.parallels.com/

Kan förtydliga att jag syftar på Parallels Desktop. Det finns fler program från det företaget, så.

• 3 weeks later...

Ok tack för hjälpen alla som hjälpt mej!

Nån som vet lite mer om hur man gör för att installera windows via bootcamp eller parallels eller om det funkar i Linux??

Tack på förhand

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...