Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Många kvinnor väljer Internet före sex

Pocahontas

Recommended Posts

Kan kanske bero på att internet är viktigare för männen också, så att de gett upp helt enkelt... :lol:

Män vill vara Macho men kvinnorna föredrar Mac

Men sexet på internet är ju en storindustri, där man visar det perfekta sexet, är det då inte förståeligt att kvinnorna föredrar internetsexet framför en fyraminuters med maken?

Datorn har ingen skäggstubb eller luktar svett

Datorn har ingen skäggstubb eller luktar svett

Det beror lite på VILKEN dator det är. Jag kan lova dig tat det finns dom datorer där ute som tar efter sin mästare. :P

Min dator är rätt svettig just nu, när den tvingas köra ett virtuellt skrivbord-windows i mitt Parallels-Windows. Stackaren! Han ska få vila sen.

Men sexet på internet är ju en storindustri, där man visar det perfekta sexet, är det då inte förståeligt att kvinnorna föredrar internetsexet framför en fyraminuters med maken?

Där ser man hur snabbt du fastnar i konventionellt tänkande... Vem har snackat om maken? ;)

Där ser man hur snabbt du fastnar i konventionellt tänkande... Vem har snackat om maken? ;)

Jag använde maken i stället för partnern för att belysa ett förhållandes stagnation när det gäller sex. Vid "tillfälliga" förbindelser tror jag båda parter anstränger sig mer, där är kravet på prestanda högre och en fyraminutare kan till och med sträcka sig till en femminutare.

Den där femte minuten är i ett etablerat förhållande omvandlat till ett insomnat snarkande från den nöjde hingsten.

I så fall är de "Macho's"...

I så fall Machismo

Jag använde maken i stället för partnern för att belysa ett förhållandes stagnation när det gäller sex. Vid "tillfälliga" förbindelser tror jag båda parter anstränger sig mer, där är kravet på prestanda högre och en fyraminutare kan till och med sträcka sig till en femminutare.

Den där femte minuten är i ett etablerat förhållande omvandlat till ett insomnat snarkande från den nöjde hingsten.

talar du av egen erfarenhet ? ;)

talar du av egen erfarenhet ? ;)

Nej, jag är oskuld och väntar fortfarande på den rätta.

Men vill du ha några länkar till där det är vetenskapligt utrett, så fråga inte mig, det räcker med att jag vet att så är.

En hustru har till uppgift att hålla mannen uppe när han är nere och nere när han är uppe.

Thorvald Gahlin

Man måste ju ha internet för att kunna ha sex.

Ingen köper väl leksakerna direkt i butik idag? ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...