Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Ingen jailbreak med 10.5.6

Nyhetsroboten

Recommended Posts

YES! Hoppas det blir slutet på alla jobbiga frågor om iPhone hit och dit. Allt finns ju att läsa sig till. För ni kan väl läsa? När jag skaffade min iPhone version 1 för nästan exakt ett år sen så läste jag på i flera veckor före för att veta exakt hur man skulle göra med den. Det var på den gamla goda 1.1.2 tiden då en jailbreaking inte bara var att koppla telefonen till datorn och köra ett program. Nej det var lite trixande, sånt som jag tycker är kul. Nu är det ingen sport längre. Ingen risk längre tydligen att få telefonen "brickad"

Carlisle_united

JAg vill bara kunna använda min med Tele2 allt annat skiter jag i... Tror jag inte har ett program från cydia... Eller jo, MMS har jag ju, men det kan jag både ha och mista.

Så bara jag kan använda tele2 så är jag glad.

Planer på en iPhone? Se upp, nya uppdateringen av Mac OS X till version 10.5.6 hindrar dig från att jailbreaka telefonen, det vill säga öppna den för andra program.

Läs hela nyheten på MacWorld.se!

Sjukt bra att jag såg det där. Hade blivit galen om jag råkade uppdatera. O.o

JAg vill bara kunna använda min med Tele2 allt annat skiter jag i... Tror jag inte har ett program från cydia... Eller jo, MMS har jag ju, men det kan jag både ha och mista.

Så bara jag kan använda tele2 så är jag glad.

Bara du "får" tele 2 menar du väl ;) skulle vara så roligt om det ringde någon telefonförsäljare från dom så man kunde fråga vad man "får" i abbonemanget.

So? Bara att köra dual boot med windows om man behöver jailbreaka. Problem löst.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...