Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Synka anteckningar?

Brandsaeter

Recommended Posts

Går det att synka anteckningarna via något finurligt sätt, kanske via Mobile Me eller något annat sätt.

vad är det du ska synka mot och varför.

mellan två datorer. eller vill du komma åt det från webben eller kanske mellan telefon och dator och i så fall vilken modell. eller vill du bara säkerthetskopiera dina anteckningar mot en server kanske?

som du kanske märker är det inte helt lätt att lämna ett svar på en så öppen fråga.

Ser ju att du har en Macbook pro och en iPhone 3G så jag antar att du vill kunna synka mellan dom. I mobile me finns det ingen funktion att synka anteckningar i alla fall. Kanske det finns något separat program. Någon som vet?

Jag tror att anteckningssynk är ett av Apples exempelprogram för att visa hur man använder SyncServices.

Det gäller alltså mina anteckningar i iPhone som jag vill synka mina datorer hemma. Eller om det som sagt kanske finns någon app som är passande?

Det gäller alltså mina anteckningar i iPhone som jag vill synka mina datorer hemma. Eller om det som sagt kanske finns någon app som är passande?

Mejla dem till dig själv. Har du iMap som mejlformat så finns de både i din telefon och i din dator.

Mejla dem till dig själv. Har du iMap som mejlformat så finns de både i din telefon och i din dator.

Det känns helt avigt att behöva göra så. I vilket fall som helst måst Apple ha fått kortslutning i detta fall. Det ska givetvis vara mycket enkelt att synca detta, men det går inte.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...