Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Nya rykten om en iPhone Nano

Nyhetsroboten

Recommended Posts

Jag hoppas detta är sant och inte bara ett löst rykte. Köper hellre denna än vanliga iPhone.

Dock måste jag ju säga att största anledningen till att jag skjutit upp mitt iPhoneköp är låsningen till Telia.

Så jag hoppas oavsett om denna kommer eller ej att iPhone släpps operatörsfri snart eller med Tele2/Comviq som är mitt förstahandsval av operatör.

Jag skulle gärna köpa en lite mindre/enklare iphone,

skulle kunna tex kunna vara utan 3g & wlan

Kamera är inte heller så viktigt, En enklare vga-kamera för mms/epost skulle duga bra

En enkel mobil med en bra mp3-spelare, det vore perfekt för mig.

Skulle ev. kunna tänka mig en iPhone nano men den måste ha 3G. Inte för att jag behöver hastigheten utan mera för att få bättre täckning om man ska ringa med någon annan än Telia.

Skulle ev. kunna tänka mig en iPhone nano men den måste ha 3G.
Håller med. 3G är som MMS idag. Det är en egenskap/funktion som är standard i sverige/europa.

Wlan kan de ta bort om de så vill. Kameran bör de behålla och även sätta in en på framsidan (vga cmos). Det är först då man kan kalla det 3g-mobil, då man an ringa videosamtal.

Kan ju hoppas att dom sänker priserna på vanliga iPhone i samband med en sådan här release. Inte helt omöjligt ju. Skulle också vilja se iPhone till fler operatörer med lite bättre abonemang.

Om det betyder mindre display så är det inte intressant för min del. Hellre en Iphone med 32GB.

Frågan är ju som i artikeln. Hur ska dom göra med alla apps som är anpassade för 3,5" skärmen?

Frågan är ju som i artikeln. Hur ska dom göra med alla apps som är anpassade för 3,5" skärmen?

Om apparna är kodade ordentligt så blir det ingen skillnad. Då blir allt lite mindre bara.

Antar att SDKt är så smidigt så det automatiskt anpassar apparna efter skärmstorlek.

Kan ju vara så att det bara är en telefon med inbyggd iPod. Alltså kommer inte programmen fungera, det du kommer kunna göra är att ringa, SMSa, lyssna på musik och glo på film.

För mig är största anledningen till att skaffa en iPhone att byta ute min mobiltelefon och iPod mot en enda pryl istället för att ha två. Visst finns det andra telefoner med mp3 spelare men de är gränssnittsmässigt kassa och det är just iPod gränssnittet jag vill ha.

Jag skulle gärna köpa en lite mindre/enklare iphone,

skulle kunna tex kunna vara utan 3g & wlan

Kamera är inte heller så viktigt, En enklare vga-kamera för mms/epost skulle duga bra

en telefon utan 3G och wlan? Nej tack :chockadskeptisk:

en telefon utan 3G och wlan? Nej tack :chockadskeptisk:

då finns ju iphone 3g...

Jag tror det kan finnas en marknad för en enklare iphone

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...