Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Får inget bekräftelsemail från Apple Store!

jimmybring

Recommended Posts

Visste inte vart jag skulle lägga denna topicen så det fick bli här och detta forumet känns bäst att fråga på.

Det är såhär att jag köpte 3julklappar från applestore och alla var klara att skickas inom 24 timmar ( beställde dem igår ) pengarna drogs på mitt konto och jag väntar på ett mail som man skulle få, men inte får jag något mail och när jag väljer beställningsstatus så finns inte min adress eller mitt postnummer med.

Hur ska jag gå tillväga härifrån ?

Mvh

jimmy

marcushedenstrom

Ofta är det effektivt att ringa dem. Finns telefonnummer på apple.se. Det är ett gratis 020-nummer.

Ofta är det effektivt att ringa dem. Finns telefonnummer på apple.se. Det är ett gratis 020-nummer.

Hittade detta nummer "Frågor? Behöver du råd? Ring 020 120 9971" ringde dit och kom till en telefonsvarare som inte kunde hjälpa mig då jag behövde ett beställningsnummer jag får med i mailet.

adam.filipson
Hittade detta nummer "Frågor? Behöver du råd? Ring 020 120 9971" ringde dit och kom till en telefonsvarare som inte kunde hjälpa mig då jag behövde ett beställningsnummer jag får med i mailet.

Ja det är rätt nummer.

Pröva att trycka någon annan siffra i menyn då.

Går det inte då?

Ja det är rätt nummer.

Pröva att trycka någon annan siffra i menyn då.

Går det inte då?

Kommer bara till 1.köpa produkt eller få information om någon produkt. 2.beställnings hjälp 3.få hjälp med apple produkter 4.rabatthjälp 7.upprepa

De svaren får jag.

adam.filipson

Tvåan låter ju som ett rimligt alternativ.

Vad händer sedan då?

edit: blindstyre...

Tvåan låter ju som ett rimligt alternativ.

Vad händer sedan då?

edit: blindstyre...

Yeap, vet inte riktigt hur jag ska göra. Vänta några dagar och se om det trillar ner ett mail eller försöka få tag i ett nummer så jag kan prata direkt med dom.

kollat i spam-lådan?

Yeap, om det var skräppost du menade. Spam fann jag inte.

EDIT: Borde jag oroa mig för att jag inte får sakerna trots att betalningen gått igenom ?

EDIT: Borde jag oroa mig för att jag inte får sakerna trots att betalningen gått igenom ?

Bara om du skrev fel adress vid beställningen.  ;)

Bara om du skrev fel adress vid beställningen. ;)

Nja, det är jag ganska säker på att jag inte gjorde så jag får väll hoppas det trillar ner något nu i veckan.

Lite surt om 1500kr går åt fanders när det var julklappar =/

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...