Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Problem med bluetooth

LEXrasta

Recommended Posts

Jag har köpet ett sådant där snyggt trådlöst tangentbord (appels) utan sladd för 600 spänn (eller nåt) och för den hutlösa summan så förväntar man sig att skiten ska fungera.

MEN IKKE

Jag lyckades koppla upp det från första början och allt funkade nästan perfa,det tappade kontakten till och från ibland.

Men om jag startar om Macen så får jag göra om hela proseduren med att leta upp tangentbordet (och musen med för den delen) ska det vara så! eller är det meningen att man måste leta upp mus och tangentbord varje gång man gjort en om start.?

Idag när jag skulle skriva ett inlägg så upptäcker jag att tangentbordet inte är uppkopplat och jag har nu försökt i 10-15 minuter med att koppla upp skiten men det går inte.

Macen finner tangentbordet men den lyckas inte koppa samman enheterna..

Nu sitter jag och skriver med mitt gamla tangentbord som tillhör min gamla vita Imac och det känns lite snöpligt så att säga för jag köpte det trådlösa pga av jag hatar sladdar.

Jaja ingen svarar.!! Skit samma jag har kasserat skiten och gått tillbaka till mitt gamla tangentbord.!

Jag såg att det var någon här som ville köpa ett trådlöst tangentbord,synd att jag inte såg annonsen före jag böjde mitt tangentbord till ett V..

/Danne

Det var ju synd, satt just och formulerade på en lösning, en enkel sådan, men nu har det ju ingen betydelse längre. Någon lösning till V-formade tangentbord har jag inte.

jag har ibland stora problem med att kontrollera mitt humör och det kan bli väldigt dyrt ibland.! :deppig:

Men tack ändå!

Det är tanken som räknas.

/Danne

Klart att det bara ska fungera. Har man väl parkopplat så ska det bara fungera oavsett vad man gör. Låter onekligen som att det antingen är problem med din bluetooth eller med tangentbordet/mus. Nu är det ju försent, men varför inte reklamerat där du köpt det? Att sälja en vara vidare som man inte vet om den fungerar är inte snällt att göra... :policeman:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...