Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad kommer för nytt på MacWorld 2009 i januari?


Edsbyn

Rekommendera Poster

Jag tror vi får se iPhone 32GB (förövrigt oförändrad), en ersättande mediadator till minin och Apple TV samt nya Cinema Displays (20 tum i alla fall, tror inte de släpper en LED-belyst 30").

Samt förhoppningsvis mer info om Snow Leopard!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt ointresserad av Apple jippon, tittar inte på dem längre, det var förr..

ja, de sista har blivit lite sämre, WWDC 08 var ganska ointeressant, jag hade väntat mig med iaf nån ny mac e.dyl. men de var bara iPhone (och det mesta visste vi redan från iPhone 1.0), inget fel med iPhone men glöm inte macen Steve.

Men jag tror det var en tillfällig svacka (Jobs var ju inte i bästa form under WWDC), och MacWorld 09 kan nog bli rätt intressant

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror ingen här att det blir nya iMacs?

 

 

Det var lite mer än ett år sedan dom uppdaterades rejält med design osv. Tror knappast att det kommer ske den närmaste tiden. Möjligt att dom får en uppdatering när det gäller prestanda, men knappast design.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var lite mer än ett år sedan dom uppdaterades rejält med design osv. Tror knappast att det kommer ske den närmaste tiden. Möjligt att dom får en uppdatering när det gäller prestanda, men knappast design.

Nej. Design tror jag inte på. Men jag tror på en speedbump med bättre processorer och de nya grafikkorten som macbook har fått. Och så får den display port.

Tror inte ni det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

Tror jag säkert. Ny iMac självklart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror jag säkert. Ny iMac självklart.

Tack äntligen någon som håller med mig!

Ber till gud att det blir som jag önskar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att imac kommer få en fet quad proccesor!

haha. Det hoppas jag också på.

Alla förbättringar är välkommna.

Bara att kämpa på Steve Jobs!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Allt pekar ju just nu mot en iMac och något relaterat till en Mac Mini.

Jag tycker att mycket här låter mer som "jag skulle vilja att det kom" än "jag tror det kommer" :P

 

Jag ser fram emot Januari. För jag vill ha en sexig iMac på mitt skrivbord. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag börjar nästan tro på ryktet om en iPhone nano :ermm:

Det gör inte jag. Vad ska man med en sån till? Ringa med...??? - Det är ju det enda man (jag) INTE gör. :totaltgalen:

Jag tycker skärmen är väl liten som den är, en nano-pryl med mindre skärm blir ju bara en telefon + ipod nano. Hela idén med browser och apps försvinner.

 

Jag tror mer på nåt i stil med, en ny spännande adapter, eller kanske kablar som skeppas i 7,2% mindre förpackningar, eller "iPod-blue dalmatian"... eller nåt annat gäääspigt. Tyvärr.

 

 

Fast jag önskar mig en netbook-variant såklart. (fast inte i Air-prisklass då utan gärna lite billigare... :whistling: )

 

 

Fast mest önskar jag mig en mac-20. Med 5 KB RAM och 3583 bytes free...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker skärmen är väl liten som den är, en nano-pryl med mindre skärm blir ju bara en telefon + ipod nano. Hela idén med browser och apps försvinner.

 

 

Tycker du skärmen (3.5") är liten? :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hopps minsann på en iphone nano=)

Telefon & ipod, Helt perfekt skulle det vara!

(behöver jag surfa osv så ligger min finfina macbook alltid i väskan ändå)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker du skärmen (3.5") är liten? :ermm:

Ja... men det beror ju på vad man ska ha den till. 3,5" räcker att kolla bilder och youtube-klipp och oftast också till surf och mail. Men ibland blir texten för liten, och för spel är skärmen helt klart i minsta laget - spec. om man ska använda halva skärmen för fingerkontroller (typ RealSoccer).

 

Jag tror inte Apple kommer med en nedskalad iPhone. Möjligen stoppar de in telefonfunktion i iPod nano. Men då kallar de det inte för iPhone. Minns "Kinderägg-KeyNoten" när Jobs lanserade iPhone: 3 funktioner i 1: Telefon - iPod - Navigator!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Minns "Kinderägg-KeyNoten" när Jobs lanserade iPhone: 3 funktioner i 1: Telefon - iPod - Navigator!

 

Haha, det var så jäkla bra. Helst att han fortsatte tills publiken började skratta när de förstod att det var "one device - not three".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yees! imorgon smäller det!

Har kommit en del rykten om 28'' imac!! Den blir feeetstooor...om den kommer :whistling:

Annars tror jag också på 17'' macbook pro med bättre prestanda också

 

Längtar jävligt mycket tills imorgon!!

Fler som gör det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det ska bli kul att se hur de nya produkterna kommer att se ut om det kommer några, jag skulle nog ändå vilja se en notebook variant, inte för att min nuvarande macbook är stor eller så men det skulle vara sjysst med en 9-10" som verkligen är ultra portabel ;D

 

sen en LED 20" skulle ju inte sitta fel( om de går att göra den bakåtkompatilbel med macbook) så kommer jag nog köpa den :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...