Jump to content
Just nu i M3-nätverket

iPhone kontakter synkar inte

SvenåkeB

Recommended Posts

Alla mina kontakter i iPhone försvann och det går inte att synka tillbaka dem. Telefonen säger "Synkar", men några kontakter från datorn förs inte över till telefonen.

Alla mina kontakter i iPhone försvann och det går inte att synka tillbaka dem. Telefonen säger "Synkar", men några kontakter från datorn förs inte över till telefonen.

Du har klickat i (valt) att de ska synkroniseras i inställningarna i telefonen och i iTunes?

Ja, inställt i iTunes för synkning, men det finns väl ingen motsvarande inställning i telefonen?

Det har ju fungerat utan problem sedan jag köpte den. Men nu är helt plötsligt alla kontakter borta och det går inte att synka från iCal.

Ja, inställt i iTunes för synkning, men det finns väl ingen motsvarande inställning i telefonen?

Det har ju fungerat utan problem sedan jag köpte den. Men nu är helt plötsligt alla kontakter borta och det går inte att synka från iCal.

Jo, det finns inställningar för så kallad Push - mot Exchangeserver eller MobileMe och aktiverar du den funktionen, kanske av misstag, så slutar synkroniseringen via iTunes att fungera (om du nu har lagt och upp installerat ett e-postkonto i telefonen). Kan vara värt att kolla upp i alla fall. Så att synkroniseringen sker rätt väg så att säga.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...