Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Så tycker cheferna om sina underlydande

snowreeler

Recommended Posts

Jag brukar normalt ta chefer i försvar eftersom det ofta rör sig om ganska enkla o gnälliga angrepp av "surt-sa-räven" eller "detta-hade-aldrig-kunnat-hända-om-jag-varit-chef"-karaktär, (har varit chef själv)

men i detta fallet måste jag nog undra om inte cheferna själva skulle fundera över sitt chefsskap...

i det första fallet är det väl knappast girighet som är motivet utan stämpelklockans närvaro som utgör själva problemet, etc etc etc.

Man kan ha olika inställning till sitt chefande, men en av de viktigaste funktionerna är ju att få fram det bästa ur sina medarbetare. Så icke i något av de nämnda fallen...

Gnällspikar! (cheferna, alltså) J

det är typ lika patetiskt som att bråka om 50-öringar

Nu fattar jag inte dina senaste två inlägg, är de svar på mitt inlägg eller ...?

att det rörde sig om en fråga?

du har aldrig jobbat med stämpelklocka va? :chockadskeptisk:

suttit på callcenter(trivdes asbra med arbetsuppgiften men inte med styrningen företaget sysslade med)

Sitter nu på motsvarande jobb utan stämpelklocka och visst jag håller inte tiderna på millimetern(mest pga försenade tåg) men herre min skapare vad mycket mer effektiv jag blir med lite personligt ansvar/frihet.

Sen just för en fråga var lite löjligt... men samtidigt kräver företaget att du sköter allt på millimetern borde det väl gå att kräva tvärtom??

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...