Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Hur vet man om video_ts mappen är avkrypterad?

nimrah

Recommended Posts

Hej!

Jag är helt ny på detta med att bränna dvdskivor. Har en film på skrivbordet som ligger två mappar alltså audio_ts och video_ts. Dvdspelaren vill inte spela de brända skivorna.

Nimrah

HEj och välkommen till forumet! :)

DVD-spelaren spelar upp även krypterade filmer. Troligare är att filmen på skrivbordet inte är som den ska.

HEj och välkommen till forumet! :)

DVD-spelaren spelar upp även krypterade filmer. Troligare är att filmen på skrivbordet inte är som den ska.

Har inte testat med Leopard, men tidigare gick det inte att bara dra (alltså kopiera) en (krypterad) VIDEO_TS-mapp till hårddisken och spela upp, för då drogs den genomskinliga rullgardinen ner, Kernel panic.

Hej!

Jag är helt ny på detta med att bränna dvdskivor. Har en film på skrivbordet som ligger två mappar alltså audio_ts och video_ts. Dvdspelaren vill inte spela de brända skivorna.

Nimrah

Testa att öppna de två mapparna på skrivbordet o sen öppna DVD-spelaren.. i mitt fall så öppnas filmen då direkt.

Sen är ju frågan vilket program du använder för att bränna till skiva med?

Hm. Kanske är de avkrypterade, det vet jag inte... Jag har försökt bränna den och själva bränningen verkar funka men inte uppspelningen. Jag har använt Burn.

Om jag nu redan har video_ts mappen "hemma" på skrivbordet hur gör jag då i Burn? Ska jag använda kopiera eller video inställningen?

TAck för svaren!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...