Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Första iPhone-installationen spökar...

Alphonze

Recommended Posts

Nu har jag också efter mycket övervägande för och emot slagit till på en Iphone 16 GB. Men vad händer?;

Power Mac G5, Mac OS 10.4.11, senaste Itunes, ny svart Iphone 16GB, första plug-in:

post-282-1229006302.jpg

Heja! :totaltgalen:

Prova att ta bort dockstationen, om du använder en sån, och koppla telefonen direkt till datorn med USB sladden.

Av någon konstig anledning så får jag samma problem fast en annan felkod ibland när jag ska synka min 2G

iPhone. Men tar jag bort dockan så fungerar det...

Annars kanske detta hjälper?

http://support.apple.com/kb/TS1266?viewloc...mp;locale=sv_SE

Mvh

Tack, jag som trodde att det var att jag hade anslutit till en usb-port i ett pci-kort och inte i en originalport. Det funkar nu iallafall. :) Dock inte i usb-pci-kortet.

Däremot försöker jag förgäves kopiera sim-kontakterna till telefonen. Jag har hittat programmet SIMport (ej från App Store), men vet inte hur jag får in det i Iphonen.

kopiera kontakterna till telefonen går väl via inställningar - epost, kontakter, kalendrar i iphonen?

Tack, där hade vi det. Jag såg först inte raden om sim-kortsimporten. Jag hittade nån gammal tråd om detta på nåt utländskt forum och det gick tydligen inte på äldre Iphone.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...