Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Separat styrplatta

Pox

Rekommendera Poster

Jag tror mig ha sett separata styrplattor med USB-anslutning, som man kan använda till exempelvis sin stationära dator istället för mus.

Problemet är att jag inte vet var jag tror mig sett sådana.

Tips, någon?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Webhallen brukar ha, annars har Applestore:

http://store.apple.com/se/browse/home/shop...rds?mco=NjgyMDQ

Vanliga märken är Trust och Wacom - Varav Wacom är bäst av mina erfarenheter!

Brukar kallas ritbrädor eller "tablets" (om det nu är sånnahär du tänker på)

/vicxsan

Länk till kommentar

Nope, jag var inte ute efter en ritplatta, utan samma typ av styrplatta som sitter på en bärbar dator, fast lite större och separat.

Men man kanske man använda en Wacom-platta även på det viset?! Funkar det verkligen?

Länk till kommentar

okej, då missuppfattade jag dig :P

nej det vet jag tyvärr inte, men det låter sjukt jobbigt med en sådan :P Jag har nästan alltid mus till macbooken :P

Länk till kommentar

Har du en iPhone eller iPod touch så finns det ju program så att du kan använda den som styrplatta. Numpad med :)

Länk till kommentar

okej, då missuppfattade jag dig :P

nej det vet jag tyvärr inte, men det låter sjukt jobbigt med en sådan :P Jag har nästan alltid mus till macbooken :P

Jaså? Jag tycker det är mycket skönare att köra på styrplattan på min macbook än med en mus!

Länk till kommentar

Det är ju helt galet att det inte verkar finnas nån lös styrplatta på marknaden. Det närmaste jag kommit är stora plattor för funktionshindrade.

Länk till kommentar

Jag hade använt de, älskar att jobba med styrplatta, jag har tom spelat igenom, pray, cod 1-4 och lite andra sånna spel med bara styrplatta..

Länk till kommentar

Det är ju helt galet att det inte verkar finnas nån lös styrplatta på marknaden. Det närmaste jag kommit är stora plattor för funktionshindrade.

Jag håller med! Är riktigt beroende av min platta på min MBP och saknar den funktionen till stationära datorn. Går iofs ganska bra med tangentbordet också, men en separat platta vill jag att apple ska komma med så att musen går i graven...

Länk till kommentar

En våt dröm - trådlöst tangentbord med inbyggd slideboard/trackpad/styrplatta/musplatta/touch pad - eller vad ni nu föredrar att kalla den.

:-)

Länk till kommentar

Vi har ett trådlöst tangentbord med inbygd styrplatta hemma köpte den på MediaMarkt för under 1000 lappen

Länk till kommentar

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

• Skapa nytt...