Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Vad är ett bra pris på en beg. MBP?

Carlisle_united

Recommended Posts

Carlisle_united

Ja precis, en till sån här tråd men det känns konstigt att sno någon annans, skit samma...

Så här ligger det till...

Jag har nu bestämt mig att separera från min MBP, tårfyllt men en del av livet.

Det är den första generationens MBP den sista rev.

2Ghz core duo

1,5 gig RAM

160 gig HD

Alla lådor och skivor finns kvar och kan slänga med lite saker som väskor och sånt.

Det som är lite lurigt är ju att den är använd... väl använd och det syns. Den är sliten här och där MEN

det stora problemet och anledningen till att jag frågar alla här vad den kan vara värd är...

Den har lite skuggningar på skärmen.

Lite här och lite där, man märker det när man jobbar med grafik som jag men när man surfar är det inget man stör sig på.

I övrigt fungerar den som en klocka Har aldrig haft problem med den och det är en av dom bästa datorerna jag haft.

Har bytt vänster fläkten i den samt Hårdisken så det är nytt... Ett helt OK batteri och ett lite sisådär batteri följer med och en helt ny strömsladd.

Så vad tror ni?

Vad kan man få för den?

Personligen går smärtgränsen runt 5k för en hårt använd begagnad dator. Den är hästlängder bättre än siba/mediamrkt:S 5k datorer, men alltid svårt med begagnat.

Jag hade gett max 5k för den med tanke på att det är core duo.

Men vid rätt köpare så kan du säkert få mer.

Carlisle_united

Dåså...

Då slänger jag ut den på Tradera med minimum 4000 (går den under det kan jag lika gärna behålla den och använda det som brevpress)... Sen ser man vad folk vill ge för den.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...