Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Är jag yngst här på forumet?

iHzon

Recommended Posts

för att den inte fanns innan och detta är papperskorgen :P där sådana här trådar får vara! och det är det som är så underbart :)

Det vore lite roligt om vi kunde framställa en top10 lista på yngsta och äldsta medlemmarna här på forumet! :P

Så kunde ettan i respektive lista titulera sig som yngst eller äldst, och få en liten notis om det under visningsbilden.

Nu ska jag inte vara petig eller så...men det finns några trådar om åldrar och åldersfördelning här på forumet.

Tror väl att minifriendarna är yngsta medlemmarna, vet att vi haft en 13-åring bland oss också, tyvärr glömt vad denne hette, tror det var en grabb. :lol:

A_bite_of_the_apple

Rasmus Wallberg är väl yngst, tror han är 12. Eller minifriendarna.

De mest aktiva och samtidigt yngsta medlemmearna är Christophe3 och Alle112

Äldst vet jag vem som är, men sånt talar man inte om, hade en klok indian sagt :lol:

Ptjaa, Christophe är väl 16 tror jag.

Han borde förövrigt kika tillbaka snart tycker man... ;)

Äldst vet jag vem som är, men sånt talar man inte om, hade en klok indian sagt :lol:

:hihihi:

Yngre än mig i alla fall (jag är 16) ^_^

Du har talang, ett tips från en gammal fotoräv för att bli ännu bättre: Sluta centrera bilderna -använd gyllene snittet istället http://sv.wikipedia.org/wiki/Gyllene_snittet

Som svenska flaggans kors, horisontlinjen i det ena gula och lodlinjen i det andra då har du 4 möjligheter och bilderna blir mer spännande

Du har talang, ett tips från en gammal fotoräv för att bli ännu bättre: Sluta centrera bilderna -använd gyllene snittet istället http://sv.wikipedia.org/wiki/Gyllene_snittet

Som svenska flaggans kors, horisontlinjen i det ena gula och lodlinjen i det andra då har du 4 möjligheter och bilderna blir mer spännande

Vad menar du? Svarat i fel tråd? ;)

Vad menar du? Svarat i fel tråd? ;)

tror jag inte, nabben kollade hans blogg...du får vara vaksam grabben ;)

tror jag inte, nabben kollade hans blogg...du får vara vaksam grabben ;)

Haha, okej. :D Ibland när man läser inlägg måste man tänka efter en extra gång... "Vad har jag nu missat?" är oftast min första reaktion. :D

Jag är 14. :P

Ålder har ju ingen betydelse, inte för mig iallafall. Sålänge man skriver nyttiga inlägg och är trevlig. Tycker forumet är riktigt bra på det, vissa medlemmar är gamla nog att vara min Pappa medans andra skulle nästan kunna vara ens egna barn. Alla samsas och håller ihop bra (för det mesta) och det visar på åldern bara är ett nummer.

Jag är nio år.

Mentalt, ja. :devil:

Men hur är det med den fysiska åldern?

vi kunde starta ett nytt forum som heter "Mac Mini" :hihihi:

Haha vad roligt att så många skriver på denna tråd. Jag ville bara kolla om de var någon som är lika gammal som mig eller yngre. Alla här känns äldre än mig och kan mycket mer om mac än vad jag kan:p

Jag får hålla med om att bilderna var riktigt bra, synd att man inte kan kommentera på bloggen..

jag är 14! :D

Då är vi två om det. :ThumbsUp:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...