Jump to content
Just nu i M3-nätverket

RealFootball09 (RF09)

matber

Recommended Posts

Jag gillar verkligen RF09.

Jag har spelat asmycket och tycker verkligen att jag fått valuta på inköpspriset. Men, nu tycker jag att svårigetsgraderna Easy och Normal är lite för enkla. Hard däremot är ju omöjlig. Och det verkar inte som att det är min egna oduglighet som är begränsningen, utan spelets. Mina spelare är ju enorm mycket segare i vändningarna och sämre i passningsspelet än den automatiska motståndaren.

Eller gör jag nåt fel?

Nån som lyckas vinna några matcher/cup/liga i Hard-läget?

har aldrig kört hard förens nu. kryssade 1-1 sverige(mitt lag)-holland. tror väl inte att du gör ngt fel. är bara att lära sig.gäller att köra extra fort bara hela tiden typ :)

har aldrig kört hard förens nu. kryssade 1-1 sverige(mitt lag)-holland. tror väl inte att du gör ngt fel. är bara att lära sig.gäller att köra extra fort bara hela tiden typ :)

Alltså, jag tycker att det inte riktigt går att köra extra fort. Ska man få precision i passningar och skott så måste man vända upp och ta något steg framåt. Och innan man hunnit göra det så är motståndarlaget där och kniper bollen. Det där att "tappa" två gånger på B-knappen för 1-touch-spel funkar inte alls eftersom passningen 100% av gångerna går fel om man inte "siktar".

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...