Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Egen iPhone docka v1.0

Johan_035

Recommended Posts

Gjorde ett försök till en docka. Blev rätt nöjd men ska prova att göra en till när jag har tid...

137784-IMG_0702.jpg

137785-IMG_0703.jpg

Vad tycks? Syns kanske inte så bra men svårt att ta på något genomskinligt

Johan

Enkelt och stilrent. :ThumbsUp:

Bra!

i like it

Gjorde ett försök till en docka. Blev rätt nöjd men ska prova att göra en till när jag har tid...

137784-IMG_0702.jpg

137785-IMG_0703.jpg

Vad tycks? Syns kanske inte så bra men svårt att ta på något genomskinligt

Johan

Hade jag varit dig hade jag arrangerat bilden så att dockan syns bättre. Den ser lovande ut. Har du andra bilder och större.

Är det bockat plexiglas?

Hade jag varit dig hade jag arrangerat bilden så att dockan syns bättre. Den ser lovande ut. Har du andra bilder och större.

Är det bockat plexiglas?

Ja det är bockat plexiglas. Ska försöka ta några bilder till men var svårt att få någon där dockan syns bra. Men återkommer med fler och större bilder.

Har provat den ett par dagar nu och har hittat ett problem. Den är för lätt.

När jag tar bort telefonen så följer dockan med. Skulle behöva något som gör den tyngre eller så den sitter fast i bordet.

Samma problem med Apples 3G-docka. Igentligen skulle man ju vilja ha den fastskrivad i bordet som jag sett på några modeller. Å andra sidan kan det vara tjommigt att dra i fyra skruv i skrivbordsskivan.

Samma problem med Apples 3G-docka. Igentligen skulle man ju vilja ha den fastskrivad i bordet som jag sett på några modeller. Å andra sidan kan det vara tjommigt att dra i fyra skruv i skrivbordsskivan.

Lite dubbelhäftande tejp kanske...

Använde mig av epoxi. Den sitter bra men ska väl inte vara omöjlig att göra om det om man vill. Hade inte satt fast den så hårt om jag inte haft en sladd till. Bilder är på väg. Har varit mycket i skolan nu innan jul..

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...