Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Bästa FM-sändare/laddare paket till bilen för iPhone3G?

Chrizzz

Recommended Posts

Hej,

jag är på jakt efter en bra fm-sändare (kan inte byta ut bilstereon i bilen så måste bli en fm-sändare) som samtidigt laddar telefonen. Jag har tidigare sett en Kensington som kunde göra detta på AppleStore som även hade en smart fjärrkontroll, men nu kan jag inte hitta den längre :(

Jag är beredd att betala mycket för den, bara den är bra och ger ett bra ljud, någon som har tips? Dela gärna med Er av egna erfarenheter också.

jag måste instämma med cast. e sjukt nöjd med min. enda minuset är att det piper ett kort litet pip med ca 2 min (eller längre) mellanrum. dock lägger jag inte märke till det längre.

obs, den fungerar även som handsfree (mitt cigarettutag sitter tyvärr lite dåligt till, har en mini, så jag får prata väldigt högt för att vederbörande ska höra mig men detta är ju inte laddstationens fel)

• 1 month later...
  • 4 weeks later...

jag fick betala 450.- inkl frakt jag betalde med paypal jävla dollarn har gått upp till 10kr. hur lång leverans tid är det ?

mvh Sjöqan

• 8 months later...

Jag köpte en Griffin iTrip Auto Universal Plus FM Transmitter iPhone från Ebay och är nöjd med den.

Den nyttjar hörlursutgången så man kan ha den till vilken mp3 spelare som hellst. Kanon när man ska köra Spotify i bilen.

Jag vet inte om man kan få ut spotifyljudet ur bottenkontakten på telefonen så jag köpte denna och den har usb utgång på ciggpluggen för laddning.

Inear hörlurar som är både komfortabla, billiga och som låter minst lika bra som originallurarna har jag inte hittat ännu. Tips?

Jag köpte en Griffin iTrip Auto Universal Plus FM Transmitter iPhone från Ebay och är nöjd med den.

Den nyttjar hörlursutgången så man kan ha den till vilken mp3 spelare som hellst. Kanon när man ska köra Spotify i bilen.

Jag vet inte om man kan få ut spotifyljudet ur bottenkontakten på telefonen så jag köpte denna och den har usb utgång på ciggpluggen för laddning.

Inear hörlurar som är både komfortabla, billiga och som låter minst lika bra som originallurarna har jag inte hittat ännu. Tips?

Angående inearlurar. Själv köpte jag koss inears för typ 150 spänn. lödde av original-lurarna och lödade på koss lurarna. funkade perfekt och ljudet är långt ifrån original-lurar. Med detta menar jag verkligen bättre. Inears är ju för jävla sköna! Nu när jag har min 3gs så ska jag plocka original-lurarna och fixa dom också. blir att beställa nya lurar så jag kan spara dom gamla. Fett skönt med original kabel, mick med höj/sänk. Använder dock bara ute eller när jag ska sova. Hemma kör jag blåtand hs och på jobb har jag ett par peltor ws4.

med koss lurar så menar jag: http://www.webhallen.com/prod.php?id=43618

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...