Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Obama dementerar rykte om Zune-innehav

Nyhetsroboten

Recommended Posts

Vad är värst? Att de går ut med demeterar det hela? eller att folk röstar på någon enbart på vad de använder för produkter?

Vi har ju samma fenomen i Sverige. Ettfrågepartiet, Piratpartiet, får en massa röster!

Piratpartiet är inget enfrågeparti, däremot är en stor del av politiken inriktat mot ett område av frågor.

Vi har ju samma fenomen i Sverige. Ettfrågepartiet, Piratpartiet, får en massa röster!

Vad har PP med mp3 spelare att göra?

PP må vara ett parti med fokus på ett ganska begränsat område, dock väldigt viktigt sådant.

Vilken mp3 spelare någon använder är ju bara löjligt.

Vad har PP med mp3 spelare att göra?

PP må vara ett parti med fokus på ett ganska begränsat område, dock väldigt viktigt sådant.

Vilken mp3 spelare någon använder är ju bara löjligt.

Vad jag menade var att ibland väljer folk efter små enskildheter utan att se till den till den stora helheten, där har du likheten.

Och läste någonstans att TPB hade under en vecka 2.2 miljoner unika användare. Alltså finns det en stor potential för Piratpartiet att fiska röster på sitt smala utbud. Nu är det ju iofs så att av dessa 2.2 miljoner användare större delen inte har rösträtt, men där finns en potential.

Att Piratpartiet bevakar ett begränsat område är sant, men att det skulle vara en viktig sådan i förhållande till samhällsbyggandet i stort köper jag inte, och det är beklagligt att många ser det som en avgörande fråga i hur de skall rösta, då saknas det perspektiv på tillvaron. (Tycker jag.)

Jag är jätteintresserad av vilket märke han har på kalsongerna.................................... :fulfejs:

Balooba, miljöpartiet var oxå lika smalt från början...

Har någon här sett en Zune användas?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...