Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Vilket datum hålls Januari-eventet?

Edsbyn

Recommended Posts

Hej! vet att det ska vara ett event i Januray. Men vilket datum i Januray kommer det att vara?

Sen undrar jag om ni tror att det kommer komma nya iMacar? I så fall, hur mycket bättre prestanda? Kommer priset höjas eller sänkas på den nya? Och om det inte kommer nya iMacar då, när hålls då nästa apple event?

Tänk fritt! Skriv gärna vad ni tror om det.

A_bite_of_the_apple

Har för mig att det brukar vara i början av januari, typ 9-10 där.

Jag hoppas på en upphottad mini och en iMac 30" :totaltgalen:

Ursäkta, men detta har vi tjatat om tidigare i flera trådar förut, och jag tror även artikelroboten hystat upp något också...har ni kort minne?

Ursäkta, men detta har vi tjatat om tidigare i flera trådar förut, och jag tror även artikelroboten hystat upp något också...har ni kort minne?

Inte en tråd som handlar om att det kommer nya iMacar ;)

Edit: några fler som har några tankar om det kommer komma nya imacar?

jodå, det är du som har legat i malpåsen

marcushedenstrom

Macworld expo 2009 är den 5 till 9 januari.

http://www.macworldexpo.com/

Det kommer (eller inte):

- Nya Cinema displays

- Radikalt uppgraderade iMacs

- Någonting händer med Mini

- Minnes-bump på iPhone

- Snow leopard

Macworld expo 2009 är den 5 till 9 januari.

http://www.macworldexpo.com/

Det kommer (eller inte):

- Nya Cinema displays

- Radikalt uppgraderade iMacs

- Någonting händer med Mini

- Minnes-bump på iPhone

- Snow leopard

Enligt artikeln så kommer intel släppa processorerna i mitten av janurai. Det betyder att man kommer få vänta ännu längre på nya iMacar eftersom eventet hålls 5-9 januari? Hoppas inte det!

Vet någon mer om detta?

Vet någon mer om detta?

Steve, inte han med Lloyden :borstatanderna:

Du borde väl veta vid detta här laget att Apple tiger som muren om sådant här, det är bara att vänta och se, det kommer inget före jul. Man kan spekulera hur friskt som helst.

Du borde väl veta vid detta här laget att Apple tiger som muren om sådant här, det är bara att vänta och se, det kommer inget före jul. Man kan spekulera hur friskt som helst.

Det är det som är meningen med tråden. Vad folk tror kommer att presenteras :)

Precis, svårt att få 'seriösa' svar i en sådan här tråd då ingen vet vad som kommer!

Mac minin saknar DVD, helt ute nu, allt ska vara trådlöst. Batteridriven dessutom.

Det är det som är meningen med tråden. Vad folk tror kommer att presenteras :)

om folk skriver och spekulerar som Poca gjorde kan du ju inte ge honom spam smileyn...

känns som du försöker föra detta forum till ett helt annat än vad det är, det är klar att om det redan finns en macworld expo 2009 tråd varför inte ställa din fråga i den tråden istället för att öppna massa nya trådar... Visst kan det vara intressant att ha trådar där man gissar på vad för nytt som ska komma, men det är kanske inte så många som är intreserade av det, så 12 st olika trådar om macworld expo 2009 är kanske inte vad dem vill se eller läsa om när de klickar på nya inläggs knappen?

dessutom verkar du inte varit riktigt vaken på engelska lektionerna då January är den rätta stavningen :P

marcushedenstrom
Enligt artikeln så kommer intel släppa processorerna i mitten av janurai. Det betyder att man kommer få vänta ännu längre på nya iMacar eftersom eventet hålls 5-9 januari? Hoppas inte det!

Vet någon mer om detta?

Du skulle kunna säga "den 30 januari kommer den nya iMacen". Eller något i den stilen.

• 3 weeks later...

Rykten om att iMac komme att få en uppdatering 6: januari då "keynote" hålls är högst troligt då detta också styrkts av en asiatisk tillverkare som har något finger med i tillverkningen. Troligt är också att de nya iMac:s kommer få samma nvidia-chipset som macbook och macbook pro fått. Själv ska jag köpa iMac 2009 och hoppas på quad-core samt bättre grafikkort och större hårddisk, vilket allt känns ganska troligt såhär inför.

Det har även ryktats mycket om Mac mini på slutet av 2008, möjligtvis får den en uppgradering i januari.

iPhone nano tror jag absolut inte på (hoppas inte heller).

Det absolut bästa för min del hade varit antingen att snow leopard får ett release-datum tidigt 2009 eller att iTunes slår ner sina konkurrenter och börjar med någon slags prenumeration där man kan på något smart sätt få tillgäng till all musik på iTunes.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...