Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Avkyr modeflugan Pianosvart

Pocahontas

Recommended Posts

Vartenda pryl nu för tiden man ska köpa, så nog fan är den i dammsamlar/fingeravtrycksfärgen "Pianosvart" .

Kunde inte pianon fått ha sin färg för sig själva? :irriteradtjej:

Rostfritt är rätt inne på köksprylar, gräsligt anser jag

Vill jag ha en vit TV i sovrummet, så får jag anstränga mig för att hitta en.

Blir det nya kulör nästa år, Pink eller Dandelion ?

Bara jag slipper svart..

Nu ska jag ta det piano, köper ingen TV innan jul...

A_bite_of_the_apple

Matt svart tycker jag lätt är snyggast. Pianolack kan vara snyggt men inte på allt. Rostfritt är fint i typ produktkataloger men helt värdelöst i praktiken om man inte tycker om att gå på patrull med sprayflaska och disktrasa. Personligen stör jag mig mer på att saker som är rosa marknadsför som tjejprylar. Där kan vi snacka om att gå bakåt i tiden när det gäller jämnställdheten.

Jaja!

Kommer ni ihåg de mossgröna hushållsapparaterna. Eller året efter; paprikaröd. Vi bytte en vackert röd tvättmaskin här om året.

Vi hade gul spis, kylskåp, frys, och köksfläkt, även köksluckorna i grovköket lackade jag i samma färg...var inte så illa

Vi tog vitt i köket när jag renoverade det i somras. Frugan vile haft ek, men då sa jag att hon fick renovera själv :P

Tog hem några luckor och visa henne, att det är trist och mörkt, och hon gav med sig.

Pianolackat, har jag på mina Yamahahögtalare, tycker de är helhäftiga.

Annars kör jag med vitt överallt, väggar och tak, köksutrustning, och har så alltid gjort.

Men jag är sugen på en knallröd matberedare!

En knallröd Mac mini ska jag beställa när de nya kommer

Ligger nog i tiden! -Inte våga sticka ut! Svart, grått,antracit och "piggt" militärgrönt! Trodde alla färgerna skulle komma tillbaka med 60-tals retrovågen men inte då!

Revolterar med att gå i röd jacka! -Ni kan tro det är svårt att hitta!

Kastade glatt Ellos katalog med svarta julprydnader rätt från brevlådan till pappersinsamlingen.

Låt begravningsentreprenörerna få behålla sin färg!!

Har en svart blank platt-teve och jag var misstänksam mot hur det skulle gå men eftersom den inte direkt har några större plana vågräta ytor samlas ingen större mängd damm på den som jag befarade så nån gång per månad el varannan räcker att damma bort dammet, dessutom verkar inte tumavtryck synas så värst heller på den, fast å andra sidan går man ju inte å tummar på den så det kanske är anledningen... :P

Dock är det blanksvarta rätt så snyggt, går igen i stereoprylarna. Hoppas bara att all elektronik stannar inom vitt/silver-svart med träbrunt som accent för om de blandar in färger i det så går det ju aldrig att färgkombinera ihop prylarna längre.

Sorry, men pianosvart är bara helrätt! :D

Får jag gissa så kommer denna trend hänga med ett tag, iaf vad gäller elektronikprylar. Pioneer och Samsung har ju så vitt jag vet andvänt sig av Pianosvarta produkter sen -06 om inte tidigare.

Även Apple har ju börjat hänga på tåget, iaf med nya Cinema Display, och iMac och MacBook (Pro) till viss del.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...