Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Att lagra dokument

Oncall

Recommended Posts

Hej!

Jag har köpt in några Iphone till mitt företag för att använda som redskap för säljare, dessvärre hittar jag ingen bra lösning för att lagra dokument prislistor offerter mm

Mitt önskemål är att som exempelvis en Windows mobil kunna lagra under mina dokument och kunna markera ett dokument som bilaga till ett e-mail.

Har ni några bra lösningar jag har köpt det mesta på Apple store i programväg utan att hitta någon bra lösning förutom I-Disk fast det blir långsamt.

Tacksam för tipps

Peter

Jag använder Discover ganska ofta och för mig fungerar det jättebra. Enda som krävs är ett trådlöst nätverk så fungerar allt smidigt. Programmet startar upp och ger dig då en adress dit du pekar din Webbläsaren för att öppna upp en dialogruta där du kan ladda upp och ner filer. Dessa filer kan du sedan se i din iPhone. Än så länge har jag bara testat med Word dokument och PDF:er, men jag antar att alla de vanligaste formaten fungerar!

http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore...416855&mt=8

• 1 month later...

Hej,

Jag är ute efter samma sak som Peter, alltså enkelt kunna föra över filer (mestadels traditionella officedok) till iPhonen.

Läsa och framförallt kunna bifoga dessa filer i mail (pushmail via exchange) när de väl finns på telefonen.

Kunde inte se om Discover kunde bifoga?

Alla förslag är välkomna även om de kostar en slant!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...