Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Filtrera forum?

torikilledmymonkey

Recommended Posts

torikilledmymonkey

Hej, finns det ngn inställning där man kan filtrera vilka forum man vill se när man väljer Visa nya inlägg? Kan göra det på flera andra forum jag är med i men hittar inget här. Jag vill alltså välja bort de "underforum" som jag inte är intresserad av (t.ex Utveckling, iPhone, AppleTV osv osv) så att jag bara ser de nya inlägg från trådar jag är intresserad av... finns det?

Nopp, det finns inte, till mångas förtret. Jag skulle personligen även vilja filtrera bort enstaka trådar...

Det är något vi länge efterfrågat. Jag hoppas verkligen att det blir en funktion i det nya forumet.

nä men se där =) fler som vill ha enkla lösningar på enkla problem... får vi bara hoppas någon med ansvar och makt uppmärksammar detta och kanske till och med tar det på allvar? :)

Ingen ny önskan, men det är bra att den framförs igen, själv jag skulle vilja ha bort iPhone från Visa Nya inlägg

Det skulle vara sånt som jag själv ställer in, alla ska valmöjligheten att "välja" vad som ska visas i Visa nya inlägg.

Liksom jag väljer vilka kanaler jag vill ha på min TV

Andreas Leijon

Detta är som sagt en efterfrågad funktion och jag tror att den kommer att finnas med i nya versionen av forumet. Om inte får vi titta på att bygga en sådan.

Detta är som sagt en efterfrågad funktion och jag tror att den kommer att finnas med i nya versionen av forumet. Om inte får vi titta på att bygga en sådan.

Tror???

nån gång... senare... kanske... får se....

starkt jobbat sickan. hur svårt kan det vara att undersöka ifall den nu faktiskt finns med redan nu? någon borde väl veta vad den nya mjukvaran mäktar med? och ifall den nu inte finns med redan nu titta på att bygga dit funktionen.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...