Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
goat69

Min hund pajade inställningarna

Rekommendera Poster

Ohhh...jag blir tokig...har en 53 kilos rottweiler som lade sig på mitt trådlösa tangentbord och lyckades med att ändra på en massa inställningar på datorn som gör att jag håller på att bli galen

De flesta har jag fått ordning på men ett återstår, det blir ramar runt alla markerade fält på skärmen, oavsett vilket program jag använder.

Jag vet inte vad detta är än mindre var man stänger av, men ni måste hjälpa mig innan jag tappar förståndet.

P.S

Ni ska inte för ett ögonblick tro att hunden tar sitt ansvar i den här soppan!!

post-12806-1228337831_thumb.png

Redigerad av goat69

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Din hund har råkat aktivera Voice Over.

Avaktivera under systeminställningar -> Hjälpmedel

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Åh, en rottis! Om du kastar ut honom efter detta tilltag kan han få bo hos mig! :wub:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hoppas du fått ordning på grejerna.

Bara det att jag tycker det är lika kul varje gång detta händer :P Folk skriver om hundar, katter å andra djur som tassar på tangentbordet och något galet händer med inställningar å dylikt.

Men önskar att jag hade hund själv!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ahh..tack, tack..fina människor!!

Allt är som vanligt igen och jag har skickat en faktura för eländet till hundkansliet under trappen.

Men den lär väl förbli obetald som allt annat som belastas det kansliet :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Ohhh...jag blir tokig...har en 53 kilos rottweiler som lade sig på mitt trådlösa tangentbord och lyckades med att ändra på en massa inställningar på datorn som gör att jag håller på att bli galen

De flesta har jag fått ordning på men ett återstår, det blir ramar runt alla markerade fält på skärmen, oavsett vilket program jag använder.

Jag vet inte vad detta är än mindre var man stänger av, men ni måste hjälpa mig innan jag tappar förståndet.

P.S

Ni ska inte för ett ögonblick tro att hunden tar sitt ansvar i den här soppan!!

Där ser man vad de kan hitta på? Jag hörde på radio om en rottweiler som hette Glenn. Den betedde sig också lite konstigt. Kommer dock inte i håg vad. :rolleyes:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Ahh..tack, tack..fina människor!!

Allt är som vanligt igen och jag har skickat en faktura för eländet till hundkansliet under trappen.

Men den lär väl förbli obetald som allt annat som belastas det kansliet :)

Som i Boxerreklamen, varför göra det enkla så svårt?

Hade du lagt hunden åt andra hållet direkt efter förödelsen hade ju allt återställts till hur det var innan.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...