Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

"Visa nya inlägg" i iPhone verisionen!


Graget

Rekommendera Poster

Finns funktionen "Visa nya inlägg" i iPhon verisionen av denna sida?

 

Har inte hittat den.

Om den inte finns så skulle jag vilja tipsa om att det skulle vara en bra grej att införa :sorry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej det finns inte.

 

Kan det inte vara en bra idé att fixa dit det... Själv är det nästan alltid den vägen jag går för att hitta intressanta och populära trådar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon

Det står på att göra-listan, men just nu är det utvecklingsstopp på nya funktioner (bortsett från en spamfix jag ska försöka få till i veckan) fram tills version 3.0 av forumprogramvaran släpps vid årsskiftet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det står på att göra-listan, men just nu är det utvecklingsstopp på nya funktioner (bortsett från en spamfix jag ska försöka få till i veckan) fram tills version 3.0 av forumprogramvaran släpps vid årsskiftet.

 

Låter lovande :citation:

 

Har sett att det tex idag har varit en hel del porr på sidan. Hoppas att ni kommer till rätta med detta :spam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apropå olika versioner av forumet. Hittade Optimerad gör dator, Optimerad för iPhone OCH IP.BOARD.PRO. Är det ngt nytt eller har jag bara total missat det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Hakar väl på här...

Att kunna bifoga skärmavbild från Iphone skulle vara trevligt. Har behövt kunna det ibland, direkt från telefonen alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...