Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Årets julvärd i SVT


johnalder

Rekommendera Poster

Tack snälla all ni för era sköna kommentarer, och förlåt att det var ett tag sedan jag var här, men måste skylla på att tiden sticker liksom iväg.

Ni är bäst, och jag tjötar om mac hela tiden ju :-)

Kul att se dig igen Lasse. Jag kan inte tänka mig ett bättre val av ersättare till Arne just nu. Det blir säkert helt kanon!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 115
  • Created
  • Senaste svar

Ni är sköna ni... Har änna saknat det här forumet. Men jag har kikat in såklart.

Poca det kommer nya program, kan jag väl meddela här då först, gillar att släppa nyheterna till er macare först :-)

Så du kommer väl... Går ju inte att genomföra utan dig :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Poca det kommer nya program, kan jag väl meddela här då först, gillar att släppa nyheterna till er macare först :-)

:galetglad::rockapa::pompoms::skondans:

:cake: :cake: :cake:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni är sköna ni... Har änna saknat det här forumet. Men jag har kikat in såklart.

Poca det kommer nya program, kan jag väl meddela här då först, gillar att släppa nyheterna till er macare först :-)

Så du kommer väl... Går ju inte att genomföra utan dig :-)

 

 

Kommer så gärna, lovat mitt snart 15-åriga barnbarn att hon ska få hänga med om jag får tag i biljetter :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Poca det kommer nya program, kan jag väl meddela här då först, gillar att släppa nyheterna till er macare först :-)

 

:galetglad::pompoms::galetglad::pompoms::galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

, men måste skylla på att tiden sticker liksom iväg.

Tar du med jobbet hem och ser på TV hela kvällarna? :hihihi:

Välkommen tillbaks.

 

 

När spelar ni in det som sänds på julafton?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lars Daniel Dahlbom

Jag säger som Fylking brukade säga; Äntligen!

Han är ruggigt bra i Doobidoo och kommer göra minst lika bra ifrån sig som julvärd.

Heja Lasse Kronér!

4183185518.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag säger som Fylking brukade säga; Äntligen!

Han är ruggigt bra i Doobidoo och kommer göra minst lika bra ifrån sig som julvärd.

Heja Lasse Kronér!

4183185518.jpg

kan ju bara hålla med!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan va ni är sköna, hade nästan glömt det.

Fan va jag skrattade åt, vi snackar inte om er i Lantisartikeln, hade glömt den :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan va ni är sköna, hade nästan glömt det.

Fan va jag skrattade åt, vi snackar inte om er i Lantisartikeln, hade glömt den :-)

 

"Vi snackar inte om er" och "bästa med Stockholm är tåget hem". Odödliga klassiker! En av mina favoriter är också när Karl visar sin Stockholmske kusin (ingen kan vara perfekt) skärgårdsbåtarna ute vid Saltholmen. -Här är båtarna till inre skärgården. Lite senare kommer de bort mot Amerikakajen då pekar han först på M/S Gripsholm och sen på Svenska LLoyds Saga, englandsbåten, och säger ..och här är båtarna till yttre skärgården. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Gillar trailern för julen med Lasse. Denna blandning av Narnia + Jul på Liseberg och Lili Marlene (Unter die lanternen bei dem grossen tor....) är underbar. God Jul! :jultomte: :jultomte: :jultomte:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag passar på att önska er alla en god jul här på världens bästa mac forum. Hoppas vi ses i morgon, eller ni ser mig ialla fall :-)

 

Lasse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag passar på att önska er alla en god jul här på världens bästa mac forum. Hoppas vi ses i morgon, eller ni ser mig ialla fall :-)

 

Lasse

Ja dig lär vi inte missa :ThumbsUp:

 

Får jag hälsa... bra då vill jag hälsa till min pappa, min mamma, min farfar, min farmor, alla mina syskon, Per, Robban,

mina svärföräldrar..... bla bla bla........... :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi ser dig, och glöm inte vinka till alla Macfantaster. :lol:

 

God Jul Lasse

Ät inte för mycket gröt när du sitter där i din ensamhet, ja nån har du väl som sköter ljuset...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag passar på att önska er alla en god jul här på världens bästa mac forum. Hoppas vi ses i morgon, eller ni ser mig ialla fall :-)

 

Lasse

Mja det blir nog lite jobbigt för dig att se oss, men vi kommer nog iallafall se dig ;D

God Jul får man väll ändå säga :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du inte hänga en liten macworld-logga i granen bakom dig? (om du nu kommer att ha en gran). Hade varit ubercoolt! synd att macworld är en kommersiell tidning, fatta vilket skriveri i tidningarna det skulle bli. :D

 

några högst troliga löpsedlar:

Aftonbladet: Lasses TV-KUPP

Expressen: Lasses JULCHOCK

Metro: Lasses JULVÄRDSSKANDAL

GT: Lasses MACTERROR

PCförAlla: Så förstörde Lasse julen för oss windows-nördar

 

Hehe, ja vilka sjuka/vanliga rubriker, nån som har några andra (t)roliga rubriker??

Vi skulle kunna starta namninsamling här på Macworlds forum direkt för att få ha dig kvar på SVT, för det skulle nog behövas efter det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad avser Aftonbladet tror jag mer på:

Aftonbladet: Lasses NAKEN-CHOCK

 

eller ngn annan CHOCK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag passar på att önska er alla en god jul här på världens bästa mac forum. Hoppas vi ses i morgon, eller ni ser mig ialla fall :-)

 

Lasse

God jul på dig själv. Kul att se dig här igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...