Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

"Det måste vara ondska"


Tigercop

Rekommendera Poster

Läste denna artikeln i Aftonbladet.

 

Myrdal menar på något vis att Sverige utövar ren och skär ondska genom vårt engagemang i Afghanistan. Först ville jag bara garva, sedan blev jag genuint ledsen och nu är jag bara förbannad.

 

Den här gubbstrutten har verkligen ingen aning om vad han pratar om... Suck.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaså, papegojan är i farten igen? Han har förvisso rätt i att ingen kommer kunna få ordning på det där landet där folk har kämpat i flera tusen år utan att riktigt få bukt med de som strider. Dock är han helt fel ute när han skäller på den svenska insatsen. Alla som har trupper där har sanktion från afghanerna själva. Hör verkligen talibaner hemma där i det där landet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Myrdahls har alltid haft sina egna åsikter om det mesta. Hans mor och far, Gunnar och Alva, skrev "Kris i befolkningsfrågan" 1952. Handlade mycket kort sammanfattat med att det föds för få svenska barn och att invandringen skulle göra att vi skulle upphöra vara svenskar 20XX.

De var dessutom sossarnas chefsideologer i många många år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Myrdal är ingenting annat än en bitter Bolsjevik som inte riktigt har greppat att Berlinmuren är en hög med skit och som anser att Pol Pot borde fått Nobels fredspris.

 

Jag hade hoppats att han flyttat till något av sina Röda drömsamhällen vid det här laget. Nordkorea eller Vitryssland borde väl vara trevligt.

 

Vad han säger och hans små åsikter, dom är lika intressanta och verklighetsförankrade som vilken förrvirrad person som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...