Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Följ tisdagens event minut för minut


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

Q: Are we going to see a netbook?

A: Steve: In terms of netbooks, that's a nascent market that's just getting started.

 

Borde betyda att vi får se det framöver, men det kommer ta lite tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 149
  • Created
  • Senaste svar

Ingen ny Mac Mini, ingen ny AppleTV, :tarskratt:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter mycket lovande faktiskt. Är mycket sugen på att prova nya styrplattan... Ska nog satsa på den lite billigare MacBook Proen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska ta o beställa en macbook nu :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9495kr för macbook

 

För den gamla, ja.

 

11995 för den nya.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Herregud vad dyr den bättre macbook-modellen var. Här har man väntat i månader på ett macbook-köp och trott att man skulle kunna komma undan med 12k. Nu får man istället lägga 15k, sen tillbehören till det. Blir att låna pengar, leva fattigt och må dåligt. Hur i hela kan den vara så dyr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den allra billigaste macbooken är fortfarande av vit plast och medX3100 skärm! Och bara 1 GB! Men äntligen med Superdrive.

Inte några stora förändringar där inte.

Jag skulle känt mig besviken om jag var ute efter den modellen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan Apple, kunde ni inte skippat dessa höga priser?? Under 10 000 borde den billigaste (av den nya designen) var på iaf.. grr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm pron blev dyrare och ingen fw 400 - fan nästan alla videokameror har ju fw 400...

 

Det finns adaptrar för en billig peng, lite värre är ju faktumet att om du ska få in video från en kamera med fw så måste du köpa gamla macbooken eller macbook pro, MEN, jag är ju inte helt up to date med dom nya videokamerorna utan band med hd eller flashminne istället, dom kanske kör med usb, och såna kameror är ju roligare än dom med band:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Johan Ljungström

Förstår jag det rätt att det inte ingår en koppling för att kunna köra projektor, utan att man måste köpa den som tillval?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm pron blev dyrare och ingen fw 400 - fan nästan alla videokameror har ju fw 400...

 

Skaffa en adapter. Kan ju inte vara speciellt svårt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm pron blev dyrare och ingen fw 400 - fan nästan alla videokameror har ju fw 400...

 

Skaffa en adapter. Kan ju inte vara speciellt svårt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Johan Ljungström

jo iofs, men av erfarenhet av adaptrar vid video överföring... så är det en källa till osynk på ljud och liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Johan Ljungström

jo iofs, men av erfarenhet av adaptrar vid video överföring... så är det en källa till osynk på ljud och liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm pron blev dyrare och ingen fw 400 - fan nästan alla videokameror har ju fw 400...

 

Då får väl man köpa en en usb-firewireadapter för en hundring....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...