Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ytterligare en bredbandstest


Pocahontas

Rekommendera Poster

Mitt internetbolag har en hastighetstest på sin sida, kunde vara kul att se hur det funkar för er när ni använder den.

Endast för de som har "normalt" Adsl 0,5 tydligen

 

Här är länken

 

Jag fick fullt godkänt. Kanske är det för att jag ska vara nöjd kund :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Endast de kunder som är uppkopplade med ett ADSL-abonnemang från oss kan mäta hastigheten.

 

För övriga kunder hänvisar vi till de mätverktyg er Internetleverantör rekommenderar eller Konsumentverkts TP-test.

:eeeh:

 

 

Hva mener du med ""normalt" Adsl 0,5" (512 kps) ?

 

Har selv Adsl 1024/384 og det er jo å se på som "normalt" :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var dumt ordval av mig. men 0,5 är väl det som var vanligaste utbudet, ett tag i vart fall, nu rusar det ju iväg :lol:

 

Så det gick alltså inte för utomstående att testa, bra då vet jag det :(

 

Då kan de ju få oss att tro att det alltid är bra...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då kan de ju få oss att tro att det alltid är bra...

:lol::lol::lol:

 

Du burde kanskje kontroll-teste på andre bredbåndstest-sider, slik at du er sikker :rolleyes:

 

Det er jo litt mistenkelig at de har en hastighetstest-tjeneste som kun er tilgjengelig for deres kunder…

 

Når det gjelder ditt ordvalg, så er jo 0,5 Mb billigere enn 1 Mb, men jeg anser prisskilnaden som så liten at 1 Mb også er å se på som "normal".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men hallå vem e intresserad av att testa sin speed mot sin loka ISP ;) Iofs på ADSl kan de väl va bra o veta men jag testar hellre mot nåt extern så man verkligen vet vilken speed man har :)

 

Jag själv skulle väl ligga på 100Mbit konstant om min ISP hade nåt sånt hos sig hehe :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm, har gjort testet men jag begriper ingenting! Har själv bredband bolaget med 10 Mbs. Är nöjd till 1000% och skulle inte vilja byta! Nu har vi fått förfrågan om uppgradering till 100Mbs!!!! (w00t)

 

Gissa vad jag svarade! :D

 

MVH

 

B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...