Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple Special Event 14 okt, The Tråd!


iTobi

Rekommendera Poster

  • Svars 72
  • Created
  • Senaste svar
Carlisle_united

Jorå en ny MB blir det...

Ska nog sälja min nuvarande MBP... Nån som vill köpa? :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jorå en ny MB blir det...

Ska nog sälja min nuvarande MBP... Nån som vill köpa? :hihihi:

 

Skall vi gissa att just precis nu, här, i denna tråden, är inte det optimala försäljningsstället du kunde hitta.

 

 

 

 

 

PS: säljer oxå en MBP :D :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant. Måste se den där lilla dokumentären om hur man gör aluminiumskal sen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det nämndes att batteri och hårddisk var enkelt att byta ut på baksidan av datorerna. Pratade man något om minnen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan va dyra de är i sverige!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GAH! CRAVINGS! Jag är kär, jag vill ha tio stycken av varje sort! :inlove::bultandehjarta::foralskad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

man kan visst välja att ha SSD i både MB och MBP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför varför varför varför ingen Firewire i Macbooken?!?!?! Eftersom min vita macbook har inspelning(Logic) som huvuduppgift och mitt ljudkort(och dom flesta andra) är FW, blir det ingen ny.....alls. Vill ha formatet 13" och vill inte lägga ut pengarna för en pro...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm.. ja kommer nog inte köpa en ny.. glossy-skärmen sänker allt så jävla mycke! och va är det med den svarta ramen runt skärmen? den är säkert bra och skön att jobba med men jag klarar mig så bra så med min vita MB.

 

Men nu undrar jag, eftersom det kommit nya ipods och nya notebooks på bara några månader, när kommer nya iMacs? jag vill köpa en imac när jag skaffar egen lägenhet och jag undrar om det kommer finnas nya om ca 2 år? kan det bli till macworld nästa år kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan någon bara förklara/klargöra?: Kommer det inga (på riktigt) nya 17":are inom de närmaste tiden, har jag förstått det rätt då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan någon bara förklara/klargöra?: Kommer det inga (på riktigt) nya 17":are inom de närmaste tiden, har jag förstått det rätt då?

Ser ut som att det inte gör det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm.. ja kommer nog inte köpa en ny.. glossy-skärmen sänker allt så jävla mycke! och va är det med den svarta ramen runt skärmen? den är säkert bra och skön att jobba med men jag klarar mig så bra så med min vita MB.

 

Men nu undrar jag, eftersom det kommit nya ipods och nya notebooks på bara några månader, när kommer nya iMacs? jag vill köpa en imac när jag skaffar egen lägenhet och jag undrar om det kommer finnas nya om ca 2 år? kan det bli till macworld nästa år kanske?

Får jag rekommendera en hink kamomil tea. :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan någon bara förklara/klargöra?: Kommer det inga (på riktigt) nya 17":are inom de närmaste tiden, har jag förstått det rätt då?

Jo, de kommer att uppgraderas också. Det sa de i interviewen. :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, de kommer att uppgraderas också. Det sa de i interviewen. :propellerbaver:

 

Sa de verkligen det? Jag tyckte det också först, men nu när jag läser igen så ser jag det inte...nån?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sa de verkligen det? Jag tyckte det också först, men nu när jag läser igen så ser jag det inte...nån?

 

 

Från MacWorlds live rapport:

 

19:59

Fråga: Vad händer med 17-tumsmodellerna?

Svar: De uppdaterades också idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Från MacWorlds live rapport:

 

19:59

Fråga: Vad händer med 17-tumsmodellerna?

Svar: De uppdaterades också idag.

 

Fast det de sa på engelska var:

"Q: What’s the status of the 17-inch MacBook Pro.

A: It’s also being refreshed."

 

Syftar de på dagen "uppdatering" eller en kommande inom snart framtid?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast det de sa på engelska var:

"Q: What’s the status of the 17-inch MacBook Pro.

A: It’s also being refreshed."

 

Syftar de på dagen "uppdatering" eller en kommande inom snart framtid?

 

Snar framtid uppenbarligen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lätt en besvikelse helt eventet!

 

I allmänhet att man inte presenterade några nyheter utöver de förväntade, i synnerhet

att man inte presenterade en MBP med Quad eller att nya MBP inte känns som en helt

ny modell (utöver utseendet). Apple skulle kanske väntat till den nya platformen från

Intel kommer 2009.

 

Bara 4GB som max i minne fortfarande :(

 

Jaja... Inget nyköp här inte, men hade det kommit en MBP Quad hade jag stått först

i kön! :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...