Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple Special Event 14 okt, The Tråd!


iTobi

Rekommendera Poster

  • Svars 72
  • Created
  • Senaste svar
Vilken sida bevakar eventet bäst tror ni?

 

jag har macrumors och macworld på twitter, om något låter intressant klickar jag vidare eller går in på macrumors.com..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, du får ju gå upp i Sonys dyraste modeller eller Thinkpads för att hela datorn skall hänga med en MBP.

 

Visst kan du få tag i en dator som kostar nästan halva pengen mot en MBP med samma prestanda processormässigt men skärmen och chassit lämnar ju då lite att önska.

Visst, kan det vara så. Min erfarenhet är att "svensson" skiter i att skärmen är bättre rent tekniskt, om de inte ser det på plats. Dessutom är oftast 2000kr billigare dator med samma tekniska specar mera tilltalande för majoriteten.

 

Det är MB, inte MBP som ska jämnföras med en Thinkpad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar nu :P

Det har du nog rätt i. Har ingen betydelse vad som kommer för min del, ska ändå inte köpa något. Tycker bara att det är kul med nya macar ;)

Nu är det bara en dryg timme kvar tills det börjar :D

 

Ja det är ju alltid kul med nya saker från Apple :D och det är ännu mer spännande för oss som förmodligen kommer att köpa nytt nu :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

engadget brukar vara grymma som fan på att bevaka..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja då var det igång gott folk, det enda jag kommer att ha användning för i nuläget är nya Ilife och iWork-paket, men det är ju alltid kul med nya datorer :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åfyfanvacoolt!Åfyfanvacoolt!Åfyfanvacoolt!Åfyfanvacoolt!Åfyfanvacoolt!Åfyfanvacoolt!Åfyfanvacoolt!Åfyfanvacoolt!Åfyfanvacoolt!Åfyfanvacoolt!Åfyfanvacoolt!

 

Jag måste köpa en ny macbook pro.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dumma, dumma Jobs.

Nu vill jag ha en MacBook Pro. :rolleyes:

 

Jag som skulle köpa en MacPro.

 

Fan, det får bli bägge då. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dumma, dumma Jobs.

Nu vill jag ha en MacBook Pro. :rolleyes:

 

Jag som skulle köpa en MacPro.

 

Fan, det får bli bägge då. :)

 

Om du får mängdrabatt så kan du väl köpa en åt mig också? :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vafalls?

Ingen musknapp? Hatar att klicka på själva taffsplattan. Men det är ju Apple vi pratar om så det blir väl bra. Kommer knappen försvinna på Airen också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill ha en MacBook, eller helst en Pro. Men det finns det inte pengar till. :deppig:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...