Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple Special Event 14 okt, The Tråd!


iTobi

Rekommendera Poster

Ja låt titeln säga allt :D

 

här snackar vi om allt som hör eventet till! The Tråd helt enkelt..

 

 

May the talk begin!

 

 

Har på trådskaparens begäran flyttat tråden till "Allmänt om Mac" istället

 

/mod

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 72
  • Created
  • Senaste svar

haha finns ju dock redan 2 - 3 trådar som är flitigt använda..

Men hoppas att macbooken iallafall får lire facelift ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha finns ju dock redan 2 - 3 trådar som är flitigt använda..

Men hoppas att macbooken iallafall får lire facelift ;)

 

jaja, men en The Tråd är en The Tråd :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kostar den 800 dollar så blir det väl 8000 i sverige om man tittar på priserna nu... Ser fint ut;)

 

Haade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför ska denna tråd ligga i macbook pro?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför ska denna tråd ligga i macbook pro?

 

 

varför inte? kanske skulle varit bättre i allmänt om mac..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det rör ju inte bara MacBook pro! FInns en risk att dom kanske bara presenterar vanliga MacBook..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det rör ju inte bara MacBook pro! FInns en risk att dom kanske bara presenterar vanliga MacBook..

 

jo jag vet, jag övervägde att lägga den i bara macbook men det har ju varit mest macbook pro rykten så nu blev det såhär, men vi kan ju anmäla och se vad moderatorerna tycker..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, skulle nog legat nån annanstans ändå!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det rör ju inte bara MacBook pro! FInns en risk att dom kanske bara presenterar vanliga MacBook..

 

Stod det inte notebooks i inbjudan. Det räknar jag som plural, dvs att dom presenterar flera bärbara.

Det måste komma en ny MBP, har väntat länge nu :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stod det inte notebooks i inbjudan. Det räknar jag som plural, dvs att dom presenterar flera bärbara.

Det måste komma en ny MBP, har väntat länge nu :P

Jo, fast det hade ju sett lite skumt ut om det hade stått "The spotlight turns to notebook". :skrattaat:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som har nån gissning på priset på MBP 17"?

 

Idag går de loss på 24.495 kr (i basutförande) Vågar man hoppas på ner mot 22.000 kr?

 

Vad tror ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med tanke på hur priserna bara pressas även för Apple så är det med stor sannolikhet att dem kommer att sänka 17" med ett flertal tusenlappar...

Macar säljer juh som aldrig förr och Apple har äntligen precis brytit 8% marketshare jämte windows och nu har dem chansen att växa ytterligare, alla betalar juh inte vad som helst för en Macbook...

 

Rent specifikationsmässigt ligger Macbook Pro risigt till just nu, då du både kan få bättre prestanda och mer för pengarna med PC notebooks, detta kvittar för mig eftersom det ändå inte finns någon PC som kör Mac OS X etc...

Men nu måste faktiskt Apple ta igen med råge, erbjud något som andra inte kan matcha!

Och Apple kan komma att växa ännu snabbare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

apple har oss fans/nördar/fanatiker å allt vad vi kallas så dom kan ha sina priser för vi köper ändå!

 

 

hur många sitter på dellforum å längtar som fan tills dom släpper nya bärbara?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

apple har oss fans/nördar/fanatiker å allt vad vi kallas så dom kan ha sina priser för vi köper ändå!
Frågan är hur många nya kunder man får med laptops som kostar det dubbla mot vad en pece gör? (i sverige) utan att det är bättre hårdvara.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågan är hur många nya kunder man får med laptops som kostar det dubbla mot vad en pece gör? (i sverige) utan att det är bättre hårdvara.

 

Nja, du får ju gå upp i Sonys dyraste modeller eller Thinkpads för att hela datorn skall hänga med en MBP.

 

Visst kan du få tag i en dator som kostar nästan halva pengen mot en MBP med samma prestanda processormässigt men skärmen och chassit lämnar ju då lite att önska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag älskar verkligen underrubriken på den här tråden. Ja ja ja! Jag vill också se under i den här tråden! Kanske en svävande Mac, eller en med inbyggd holografisk projektor, eller varför inte en Mac där man kan skriva ut saker man köper på internet! Det hade varit ett under det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågan är hur många nya kunder man får med laptops som kostar det dubbla mot vad en pece gör? (i sverige) utan att det är bättre hårdvara.

 

Sverige är inte heller apples huvudland, dom struntar nog en hel del i vad som säljs här...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sverige är inte heller apples huvudland, dom struntar nog en hel del i vad som säljs här...

 

Vad är det för jäkla inställning? :superirriterad:

Du ger juh oss ett dåligt rykte genom att tänka så, visst vi är inte Apples huvudland eller Dells eller Sonys eller HPs för den delen, det betyder väl ändå inte att vi ska ha lägre standarder?

Och samtidigt så är det inte alls så att Apple har kvar alla sina kunder om dem skulle underprestera och leverera dyr, sämre hårdvara...

 

Vissa är juh kvar vad som än händer. Och visst ska Macs kosta lite mer då dem är så mycket bättre. Men visst ska vi också kräva bra hårdvara för dem pengarna också!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det för jäkla inställning? :superirriterad:

Du ger juh oss ett dåligt rykte genom att tänka så, visst vi är inte Apples huvudland eller Dells eller Sonys eller HPs för den delen, det betyder väl ändå inte att vi ska ha lägre standarder?

Och samtidigt så är det inte alls så att Apple har kvar alla sina kunder om dem skulle underprestera och leverera dyr, sämre hårdvara...

 

Vissa är juh kvar vad som än händer. Och visst ska Macs kosta lite mer då dem är så mycket bättre. Men visst ska vi också kräva bra hårdvara för dem pengarna också!

 

Ingen inställning dagens sanning.. Jag tror att dom kommer sänka priserna, det var inte det mitt inlägg sa.. Jag menar bara att även om priserna är kvar så kommer dom sälja bra!

 

Haade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tre timmar kvar nu! :D

 

Tror ni att vi får se en ny Mini idag då? :P

Bara 2 timmar och 20 minuter nu :)

 

Förmodligen inte, skulle ju vara trevligt med en ny Mini men eftersom att eventet heter "spotlight turns to notebooks" så tror jag inte att det kommer några.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas att allt går vägen med studentavbetalning, annars får jag köpa den kontant efter jul, tråååkigt:P

 

haade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara 2 timmar och 20 minuter nu :)

 

Förmodligen inte, skulle ju vara trevligt med en ny Mini men eftersom att eventet heter "spotlight turns to notebooks" så tror jag inte att det kommer några.

 

2 timmar nu :P

Det har du nog rätt i. Har ingen betydelse vad som kommer för min del, ska ändå inte köpa något. Tycker bara att det är kul med nya macar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas att allt går vägen med studentavbetalning, annars får jag köpa den kontant efter jul, tråååkigt:P

 

haade

 

Jag håller min tumme för din skull :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...