Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Dessa vedervärdiga porr-spam igen


Mizhou

Rekommendera Poster

Nu är det över 1h sen i alla fall en av dem anmäldes. Varför försvinner de inte?

Har personalen gått på helg?

Jag har en teori: Ansvariga gör inget åt problemet så länge det finns moderatorer som sopar det under mattan. Men moderatorerna kanske tröttnar på att städa det under mattan, låter bli, vilket gör att folk blir förbannade, så att de ansvariga till slut gör något åt saken? Vem vet inte? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 103
  • Created
  • Senaste svar

Har anmält SJU olika trådar i veckan. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här forumet suger jag gillar det inte längre..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här forumet suger jag gillar det inte längre..

Du har rätt. Det är oförlåtligt att man inte gör något nu, i går, i förrgår! Porrindustrin är helvetet på jorden! :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå hallå!

 

Vi har varit helt undergrävda av arbete med nya tidningen och inte kunnat fixa uppgraderingen av forumet som behövs för att hålla spammarna på replängds avstånd. Detta har också drabbat medlemsraderandet. Jag vet, det är inte en ursäkt - men en förklaring.

Nästa vecka kavlar vi upp ärmarna och uppgraderar! :)

 

Tack för ert helt otroliga engagemang!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå hallå!

 

Vi har varit helt undergrävda av arbete med nya tidningen och inte kunnat fixa uppgraderingen av forumet som behövs för att hålla spammarna på replängds avstånd. Detta har också drabbat medlemsraderandet. Jag vet, det är inte en ursäkt - men en förklaring.

Nästa vecka kavlar vi upp ärmarna och uppgraderar! :)

 

Tack för ert helt otroliga engagemang!

Visst, visst, men du kanske kan ta bort de senaste spammen, tack! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå hallå!

 

Vi har varit helt undergrävda av arbete med nya tidningen och inte kunnat fixa uppgraderingen av forumet som behövs för att hålla spammarna på replängds avstånd. Detta har också drabbat medlemsraderandet. Jag vet, det är inte en ursäkt - men en förklaring.

Nästa vecka kavlar vi upp ärmarna och uppgraderar! :)

 

Tack för ert helt otroliga engagemang!

Har du tid att läsa trådarna så har du väl också tid att radera det som anmälts, vad är det annars för vits att ha anmäl-knappen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att se att de löser problemet ASAP verkar det ju som. Men ta bort skiten innan ni svarar på inlägg där innehållet handlar om att vi vill ha bort det från forumet :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har raderat bort spam

Tänkte skriva i "din grattis" tråd att då som första uppdrag radera bort skiten, men du slog mig på den punkten :) (en punkt där andra gärna får vara snabbare än mig) :rockapa:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bjoernowitsch

Det är inte bara det här forumet som har utsatts för porrspamning. Jag har sett det i kommentarerna till bilderna i ett tyskt fotoforum, www.fotocommunity.com, eller .de, för dem som kan tyska, men där har de lyckats mot bort dem, för nu är det länge sedan porrspammaren hörde av sig. Förmodligen kom spamningen från en och samma dator, och då gissar jag att de började spärra allt som kom från den IP-adressen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

Det kommer väldigt mkt porrspam. Igår när jag loggade in hade jag 19PM i inkorgen, 14 av de var anmälda porrtrådar.

 

Det är synd att sånt kommer upp på forumet men jag och de andra rensar såfort vi ser det :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kommer väldigt mkt porrspam. Igår när jag loggade in hade jag 19PM i inkorgen, 14 av de var anmälda porrtrådar.

 

Det är synd att sånt kommer upp på forumet men jag och de andra rensar såfort vi ser det :)

:ThumbsUp: Bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommande vecka hoppas vi slippa dessa vedervärdiga spam

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon

I nästa vecka ska vi installera en uppdatering av forumet. Detta kommer då att vara offline under några timmar. Preliminärt tisdag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Herr redaktör.

Försökte PM:a dig, men din inkorg är full.

Ska jag ställa frågan här?

Det är inget konfidentiellt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I nästa vecka ska vi installera en uppdatering av forumet. Detta kommer då att vara offline under några timmar. Preliminärt tisdag.

Bara det inte är medan de nya bärbara presenteras? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I nästa vecka ska vi installera en uppdatering av forumet. Detta kommer då att vara offline under några timmar. Preliminärt tisdag.

Låter bra. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni har gjort ett bra jobb med att resna upp tycker jag. Jag har inte sett någon spam alls. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon
Herr redaktör.

Försökte PM:a dig, men din inkorg är full.

Ska jag ställa frågan här?

Det är inget konfidentiellt. :)

Shoot!

 

Bara det inte är medan de nya bärbara presenteras? :fundersam:

Ouch, tänkte inte på det... Jag får kolla schemat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okkelli Dokkelli post-15957-1223726459_thumb.gif

Så här stod det:

 

Hej Andreas.

 

Vill bara kolla en sak med dig.

CD är på gång och jag vill bara kolla att det inte blir nån forumregelöverträdelse med info om den.

Du var ju inte där när jag kom med sockerkaka, så jag vet inte hur du har tänkt.

Anna och Jimmy snackade om att kanske kunde man göra en promotion från MacWorld och

ha en mottagare av välgörenhetspengarna som ni själva utser

och kanske någon tävling med CD'n som pris sa Anna.

Jag vet dock inte om ni snackade om det på nått möte.

Vad tror du?

 

M.v.h. Camán/friend

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag vågar inte klicka på nedanstående spam, om det är porr, men spam är det nog, va? :fundersam:

 

post-28798-1224877051_thumb.png

 

Skulle inte forumet ha fått nån ny anti-spam-funktion? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har anmält SJU olika trådar i veckan. :angry:

Även jag anmälde nyss ..... det börjar bli för mycket nu :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även jag anmälde nyss ..... det börjar bli för mycket nu :(

 

Det blev så mycket ikväll så jag orkade inte anmäla något mer... :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nog värsta kvällen hittills, verkar som de lagt alla sikten hitåt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...