Winbo Posted September 16, 2008 Share Posted September 16, 2008 Har precis köpt en iPhone 16G och har några frågor. Jag har syncat den med min jobbdator för att få in alla adresser, kalendrar m.m. och det fungerar ju bra. När jag sedan kommer hem och kopplar in min iPhone så kan jag inte manuellt föra över t.ex ljudböcker, filmer mm. Hur kan jag kringgå detta ? Jag saknar även en symbol för program när min iPhone syns i iTunesfönstret och kan inte se vilka program/spel jag har utom direkt på iPhonen. Kan man få fram detta ? Tack på förhand ! AW Link to comment Share on other sites More sharing options...
slowmove Posted September 16, 2008 Share Posted September 16, 2008 i itunes-inställningarna kan du ställa in vilka saker som ska finnas i itunes vänstra sida (musik, ringsignaler, program osv) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Winbo Posted September 16, 2008 Author Share Posted September 16, 2008 Tack för snabbt svar ! Jag vet att det är så på iTunes huvudmeny men hur får jag in det under iPhonens symbol. Det finns ljudböcker, Filmer m.m. men inte program ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.