Jump to content
Just nu i M3-nätverket

audiobook builder

magsta

Recommended Posts

jag har min ljudbok på datorn nu som 22 olika mp3 filer.

och jag lägger in dom i programmet. och tänkte göra det lämpligt att varje fil får vara ett eget kapitel. men när jag sen gör boken så är det ALLTID bara den första kapitelet som blir. alla andra kommer inte med. jag har försökt att ändra på precis allting. men jag kan omöjligt göra så att jag får med hela bokn. får bara med ett kapitel.

kan någon snälla berätta hur jag gör? jag blir gråtfärdig nästan när de inte funkar =)

jag har min ljudbok på datorn nu som 22 olika mp3 filer.

och jag lägger in dom i programmet. och tänkte göra det lämpligt att varje fil får vara ett eget kapitel. men när jag sen gör boken så är det ALLTID bara den första kapitelet som blir. alla andra kommer inte med. jag har försökt att ändra på precis allting. men jag kan omöjligt göra så att jag får med hela bokn. får bara med ett kapitel.

kan någon snälla berätta hur jag gör? jag blir gråtfärdig nästan när de inte funkar =)

Har du köpt programmet eller bara laddat hem trial versionen?

"Easy listening: Download Audiobook Builder and process the first 20 minutes of a few of your audiobooks for free, then try the results in iTunes or on your iPod."

Alltså om du bara laddar hem och provar programmet kan du bara "bygga" 20 min av din ljudbok.

Annars måste du köpa det.

Jag har själv köpt programmet och det är klart värt dom 60 kr som det kostar.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...