Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

"Nya Nano bästa iPoden någonsin"


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

Så låter det väl varje gång det kommer en ny produkt... "detta är det bästa *** någonsin"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så låter det väl varje gång det kommer en ny produkt... "detta är det bästa *** någonsin"

 

Japp. Precis lika säkert som att du kommer straight efter med en negativ kommentar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom
Trodde nya iPod Touch var den smalaste iPoden... O_o

 

Nya iPod touch är både tjockare än den gamla -- ja, den är tjockare -- och tjockare än alla iPod nano som någonsin har funnits.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så låter det väl varje gång det kommer en ny produkt... "detta är det bästa *** någonsin"

 

Precis. Som när Jobs presenterade nya iTunes, "this is the best version of iTunes yet".

Hoppas jag verkligen att det är, dåligt om de gör programmet sämre; "The new iTunes 8 is not as good as the previous one, but we are trying the hardest we can do make it better". ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste få hålla med i kritiken om testet. Macworld har testat en MP3-spelare vars primära uppgift är att spela upp ljudfiler. Men har Macworld nämnt något om ljudet? Nix, inte ett ord. Men färgerna är fina...

 

Hur är hörlurarna? Jag vet, Apple kan inte göra hörlurar, men någon gång måste dom ju lära sig... Hur är ljudet? Batteritiden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste få hålla med i kritiken om testet. Macworld har testat en MP3-spelare vars primära uppgift är att spela upp ljudfiler. Men har Macworld nämnt något om ljudet? Nix, inte ett ord. Men färgerna är fina...

 

Hur är hörlurarna? Jag vet, Apple kan inte göra hörlurar, men någon gång måste dom ju lära sig... Hur är ljudet? Batteritiden?

 

Testet uppdaterades faktiskt med information om ljudet efter några timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testet uppdaterades faktiskt med information om ljudet efter några timmar.

Det missade jag.

 

Jag läste bara den "första utgåvan" och roades rikligt av folks kommentarer på artikeln...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testet uppdaterades faktiskt med information om ljudet efter några timmar.

Varför blev det så? Hittade ni inte hörlurarna? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Nya iPod Nano är den bästa iPoden någonsin i den vanliga iPodserien och slås bara av iPod Touch."

 

Vad räknas som vanliga iPod-serien..?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...