Jump to content
Just nu i M3-nätverket

IPhone 3G ifrån USA?

Jonka

Recommended Posts

Hejsan!

Jag har turen att i november åka till USA och funderar då på att investera i en IPhone 3G nu när dollarn är så låg (för tillfället) och då man borde kunna få en ny rätt så billigt.

Det jag undrar eg är om det finns någon som har erfarenhet/vet dels om man kan köpa ifrån affär utan att behöva skriva någe abbonemang med AT&T, om man måste tänka på något speciellt vid tullen så att man slipper betala ev skatt eller liknande. Dessutom hur det ligger till med att låsa upp mobilen, vilket program är bäst, finns det saker jag inte får göra osv.

Jag har telia abbonemang i dag och undrar om allting kommer att fungera i luren efter att man har låst upp den.

Uppskattar alla möjliga synpunkter ni kan ha på hur jag skall göra.

Mvh Andreas

1. Enligt lag ska du betala skatt, kanske inte något man frågar på ett forum hur man ska undvika....

2. Du måste teckna abb numer även i USA.

3. Finns inget program som låser upp för alla operatörer i dagsläget.

1. Enligt lag ska du betala skatt, kanske inte något man frågar på ett forum hur man ska undvika....

2. Du måste teckna abb numer även i USA.

3. Finns inget program som låser upp för alla operatörer i dagsläget.

Dvs. Du tjänar inte på att köpa i iphone i USA. Du förlorar snarare på det i och med allt krångel med abonnemang osv.

Det jag undrar eg är om det finns någon som har erfarenhet/vet dels om man kan köpa ifrån affär utan att behöva skriva någe abbonemang med AT&T, om man måste tänka på något speciellt vid tullen så att man slipper betala ev skatt eller liknande.

Hej

Jag undrar hur man på bästa sätt handlar cannabis i USA och tar hem det till Sverige så att man slipper sitta i fängelse. :tarskratt:

Dvs. Du tjänar inte på att köpa i iphone i USA. Du förlorar snarare på det i och med allt krångel med abonnemang osv.

Och eftersom det inte ens går att köpa en utan Social Security Number lär det bli problem att ens köpa en...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...