snobbo Posted September 15, 2008 Share Posted September 15, 2008 Måste bara kolla med er bättre vetande. Sparar ett worddokument i .doc alltså 1997-2004 format. Men sen när jag mailar detta dokument med Mail så ändras filformatet till .doc0 Detta gör att ingen kan öppna det bifogade dokumentet, vad är felet? Tack tack för svar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balooba Posted September 15, 2008 Share Posted September 15, 2008 Måste bara kolla med er bättre vetande. Sparar ett worddokument i .doc alltså 1997-2004 format. Men sen när jag mailar detta dokument med Mail så ändras filformatet till .doc0 Detta gör att ingen kan öppna det bifogade dokumentet, vad är felet? Tack tack för svar! Bugg i Mail. Använd inte åäö i mailrubriken. Om du ändrar extension från .doc0 till .doc borde även det lösa problemet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
snobbo Posted September 15, 2008 Author Share Posted September 15, 2008 Bugg i Mail. Använd inte åäö i mailrubriken.Om du ändrar extension från .doc0 till .doc borde även det lösa problemet? Jaha var det så enkelt! Tack för hjälpen Balooba, nu kan jag fortsätta som planerat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.