Bugman Posted September 13, 2008 Share Posted September 13, 2008 På grund av lite strul så var jag tvungen att byta lösen på min router. Nu vill inte iPhonen använda wifi. den försöker ett tag men sen går den över till 3g. Har kollat runt men hittar inte var jag ändrar lösen i iphone. Nån som vet hur man gör? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tobiasmarten Posted September 13, 2008 Share Posted September 13, 2008 Att byta lösen till routern är ju inte detsamma som att byta lösen för åtkomst av wifi.... Med andra ord borde inte ditt lösenordsbyte spelat ngn roll. Prova att radera nätverket, "Glöm Nätverk", för att sedan ansluta på nytt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zappe Posted September 13, 2008 Share Posted September 13, 2008 På grund av lite strul så var jag tvungen att byta lösen på min router. Nu vill inte iPhonen använda wifi. den försöker ett tag men sen går den över till 3g. Har kollat runt men hittar inte var jag ändrar lösen i iphone. Nån som vet hur man gör? Vi diskuterar iPhone här inte routrar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.